W dniach 27.05-28.05 kontakt z działem obsługi klienta jest utrudniony, na wszystkie wiadomości odpowiemy do 29.05.
Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość :)
W dniach 27.05-28.05 kontakt z działem obsługi klienta jest utrudniony, na wszystkie wiadomości odpowiemy do 29.05.
Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość :)
Książki z kategorii „psychologia biznesu” to zarówno tytuły o prowadzeniu firmy, zachowaniach ludzi w kontekście organizacji, komunikacji w biznesie, motywowania, jak również postępowań zakupowych. Psychologia biznesu traktuje o każdym aspekcie zarządzania przedsiębiorstwem, procesie analizy samej organizacji i jej otoczenia, sposobów działania i ich konsekwencji, a także rozwiązywania problemów. Książki biznesowe z tej kategorii przydadzą się zarówno studentom, chcącym w przyszłości pracować na stanowiskach menedżerów, trenerów, specjalistów ds. doskonalenia procesów, jak również praktykom pragnącym rozwijać swoje kompetencje.
Doświadczenia najlepszych biznesowych graczy zaczerpnięte z najlepszych książek biznesowych mogą być wspaniałą inspiracją do prowadzenia firmy i właściwego jej zarządzania. Solidna dawka wiedzy od milionerów, właścicieli i dyrektorów największych przedsiębiorstw, a nawet ikon popkultury. W tym dziale proponujemy najlepsze książki biznesowe, bestsellery światowe:
Ciekawą pozycją wśród książek biznesowych jest też wydana w 2022 r. książka Radosława Pyffela Biznes w Chinach, która prezentuje różnice w prowadzeniu biznesu w tej części świata i wyjaśnia jak odnieść sukces w chińskim świecie w czasach, kiedy rynek azjatycki zaczyna być koniecznością.
Wiedza psychologiczna pomaga w pracy. Zastosowanie teorii w warunkach biznesowych może wydawać się na początku trudne, ale znajomość mechanizmów i praw rządzących ludzką psychiką, znacznie ułatwia kierowanie zespołem, umożliwia zrozumienie potrzeb pracowników i klientów. Opracowany przez Jona Gordona model pozytywnego przywództwa w książce Potęga pozytywnego przywództwa udowadnia, że dobry szef, to lepszy pracownik. Właściwe, życzliwe podejście do zespołu, przyniesie lepsze rezultaty. Natomiast Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey w swojej Legendarnej obsłudze klienta wyjaśniają, że to właśnie troska jest najważniejsza, bo tylko nieustanne okazywanie życzliwości i pomocy sprawi, że klient zawsze do wróci. Zastosowanie psychologii w szkoleniach zespołu na rodzimym gruncie przedstawiła Łada Drozd, autorka Na arenie biznesu.
Dziedzina psychologii ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność, obejmując problematykę prowadzenia firmy, zachowań konsumenckich i zakupowych, ale także problematykę dobrostanu pracownika czy wielokulturowego środowiska pracy. To bardzo szeroki zakres tematyczny, u którego podstaw stoi ciekawość zachowań ludzkich. Książki o psychologii biznesu omawiają zagadnienia z wybranych obszarów psychologii pracy, indywidualnego rozwoju pracownika, psychologii przedsiębiorczości i nie tylko.
Najlepsze książki o biznesie dostępne w tej i innych kategoriach pozwolą Ci zgłębić niezbędną wiedzę psychologiczną którą wykorzystasz w twojej firmie dla lepszego zarzadzania zespołem. Dowiesz się, jak skutecznie prowadzić działania marketingowe, a także poznasz wiele skutecznych technik zarządzania i narzędzi niezbędnych do rozwoju biznesu.