Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

Komunikacja i negocjacje

Typ produktu

Książki o negocjacjach w biznesie

Żeby uzyskać to, na czym nam zależy, musimy odpowiednio komunikować się z otoczeniem. Dotyczy to nie tylko sfery zawodowej, ale właściwie każdego aspektu życia człowieka. Dlatego książki o komunikacji od wielu lat goszczą na listach bestsellerów. W sytuacji, gdy komunikacja jest dwustronna i chcemy osiągnąć porozumienie, czyli jedna ze stron musi zaakceptować rozwiązanie drugiej, mamy do czynienia z negocjacjami. To sztuka, która pozwala rozwiązywać konflikty i osiągać kompromis. W tym dziale znajdziesz książki rozwojowe, które uczą umiejętności porozumiewania się i negocjacji w biznesie. Rozwijaj swoje umiejętności komunikacyjne, by osiągnąć swoje zen negocjacji.
 

Książki o komunikacji 

Każdy może się nauczyć właściwego porozumiewania z ludźmi. Podstawowa lektura to książka Mów i zwyciężaj, w której jeden z najlepszych mówców na świcie Brian Tracy, uczy jak osiągnąć sukces w komunikacji i zostać wysłuchanym. Niezbędne są:

 

  • Szacunek słuchacza
  • Zwrócenie pozytywnej uwagi
  • Pewność w prezentowaniu poglądów
  • Wrażenie osoby bardziej uzdolnionej

 

Z kolei John C. Maxwell w książce Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć prezentuje pięć zasad, które pozwolą na komunikowanie efektywne z członkiem rodziny, z grupą, a nawet z publicznością. Dzięki tej książce nauczysz się porozumiewać skuteczniej.

 

Dla osób, które potrzebują wsparcia w opanowaniu sztuki prezentacji, w ofercie wydawnictwa MT Biznes znajdują się książki Karoliny Jóźwik, która uczy przeniesienia myśli na papier i tworzenia prezentacji pełnych humoru, dystansu i inspiracji.

 

Najlepsze książki o negocjacjach?

Skuteczność w negocjacjach zależy często od umiejętności spojrzenia na wątek kulturowy, czy intencje rozmówcy. Pewne jest, że sztuka negocjowania przyda się zarówno podczas rozmowy o podwyżkę, jak i w rozmowie z dzieckiem. 

 

Jaka jest najlepsza książka o negocjacjach? Negocjacyjne zoo karty do gry Grzegorza Załuskiego to najczęściej kupowany produkt na szkolenia z negocjacji handlowych. Dzięki tej pozycji rozwiniesz swoje komunikacyjne kompetencje. Inne książki o negocjacji w biznesie napisane przez polskich specjalistów to Perswazyjny poker i Key Account Management. Polecamy również bestsellerowe książki zagranicznych autorów:

 

 

Trenuj umiejętność negocjowania i wykorzystaj cały potencjał, jaki dostałeś do dyspozycji. Dowiedz się, na czym polega negocjowanie bez poddawania się. Targuj się i ucz negocjacji w biznesie, samodzielnie dochodząc do tak cennych wniosków, jak autorzy naszych bestsellerów. Najlepsze książki na temat negocjacji dostępne w tym dziale, a także książki o motywowaniu, książki o wystąpieniach publicznych i inne, pozwolą Ci osiągnąć te i inne cele w biznesie.

Upierdliwi współpracownicy
Upierdliwi współpracownicy
Jak się dogadać z szefem idiotą, pesymistycznym podwładnym czy wszechwiedzącym kolegą
41,18 
Sekretny język komunikacji
Vanessa Van Edwards
Sekretny język komunikacji
Sekretny język komunikacji
Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne
44,93 
Jak podzielić tort
Barry J. Nalebuff
Jak podzielić tort
Jak podzielić tort
Nowa metoda negocjacji dla tych, którzy nie lubią negocjować
41,18 
Sześć typów osobowości zawodowych
Sześć typów osobowości zawodowych
Jak zrozumieć talenty oraz frustracje swoje i całego zespołu
37,42 
Zasada najniższej energii
Michał Słotwiński
Zasada najniższej energii
Zasada najniższej energii
Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
33,67 
Techniki obrony ceny
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki obrony ceny
Techniki obrony ceny
Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
37,42 
Techniki sprzedaży zdalnej
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki sprzedaży zdalnej
Techniki sprzedaży zdalnej
Jak działając „na odległość”, osiągać sukcesy sprzedażowe
37,42 
Storytelling (nie tylko) w biznesie
Storytelling (nie tylko) w biznesie
10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
32,18 
Key Account Management
Krzysztof Kałucki
Key Account Management
Key Account Management
Przygotowanie do negocjacji
52,42 
OUTLET
Key Account Management OUTLET
Krzysztof Kałucki
Key Account Management OUTLET
Key Account Management OUTLET
Przygotowanie do negocjacji
34,95 
Dostępność: nakład wyczerpany
Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść
Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść
i jak sprawić, aby zachowywali się dobrze mimo swoich wad
37,42 
Dostępność: nakład wyczerpany
Perswazyjny poker
Adam Czajkowski, Grzegorz Załuski
Perswazyjny poker
Perswazyjny poker
Talia najskuteczniejszych technik sprzedaży, prezentacji i komunikacji
37,42 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Właściwe słowa
Phil M. Jones
Właściwe słowa
Właściwe słowa
Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
29,93 
Feedback (i inne brzydkie słowa)
M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish
Feedback (i inne brzydkie słowa)
Feedback (i inne brzydkie słowa)
Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
35,18 
Notatki wizualne
Natalia Mikołajek
Notatki wizualne
Notatki wizualne
Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień
44,93 
Decydujące momenty
Chip Heath, Dan Heath
Decydujące momenty
Decydujące momenty
Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
37,42 
Tajniki wywierania wpływu
Tajniki wywierania wpływu
Jak inspirować siebie i innych
29,93 
OUTLET
Decydujące momenty OUTLET
Chip Heath, Dan Heath
Decydujące momenty OUTLET
Decydujące momenty OUTLET
Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
24,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny
OUTLET
Feedback (i inne brzydkie słowa) OUTLET
M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish
Feedback (i inne brzydkie słowa) OUTLET
Feedback (i inne brzydkie słowa) OUTLET
Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
23,45 
Dostępność: chwilowo niedostępny
OUTLET
Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść OUTLET
Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść OUTLET
i jak sprawić, aby zachowywali się dobrze mimo swoich wad
24,95 
Dostępność: nakład wyczerpany
OUTLET
Notatki wizualne OUTLET
Natalia Mikołajek
Notatki wizualne OUTLET
Notatki wizualne OUTLET
Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień
29,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny
OUTLET
Perswazyjny poker OUTLET
Adam Czajkowski, Grzegorz Załuski
Perswazyjny poker OUTLET
Perswazyjny poker OUTLET
Talia najskuteczniejszych technik sprzedaży, prezentacji i komunikacji
24,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny
OUTLET
Właściwe słowa OUTLET
Phil M. Jones
Właściwe słowa OUTLET
Właściwe słowa OUTLET
Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
19,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Komunikacja bez barier
Beata Kozyra
Komunikacja bez barier
Komunikacja bez barier
Jak rozumieć i być rozumianym
33,67 
Dostępność: nakład wyczerpany