Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

Zarządzanie jakością

Typ produktu

Zarządzanie jakością

Niekwestionowanym liderem światowej klasy w zakresie jakości pozostaje Japonia. Określamy jakość, jako zespół elementów, które w efekcie spełniają oczekiwania klienta. Robocza definicja wywodząca się z Japonii brzmi: „jakość to wszystko, co można poprawić”. Zarządzanie jakością natomiast wiąże się kontrolą i sterowaniem procesami, które do tej najlepszej jakości mają doprowadzić. Na czym polega i jak opracować skuteczny system zarządzania jakością? Książki z tego działu omawiają szereg podstaw teoretycznych i zawierają wiele praktycznych wskazówek, które pomogą to osiągnąć.
 

Najlepsze książki o zarządzaniu jakością

Temat zarządzania jakością jest jednym z ważniejszych do poruszenia, jeśli jesteś lub planujesz zostać leaderem, przywódcą, skutecznym przedsiębiorcą. W tym dziale znajdziesz książki na temat zarządzania jakością, zarówno polskich jak i zagranicznych autorów. Nie zabraknie również inspirujących wydawnictw o tym, jak z tematem jakości radzą sobie największe firmy na świecie. Jeśli potrzebujesz kompleksowego przewodnika o tym, czym jest zarządzanie jakością, proponujemy książkę Jana Myszewskiego Jakość kosztuje. Autor odpowiada na pytanie: na czym polega zarządzanie jakością w organizacji? Stosowane z powodzeniem na całym świecie koncepcje dotyczące zarządzania jakością omówione zostały również w innych w bestsellerowych książkach.

 

Zarządzanie jakością, książki, które warto przeczytać:

 

 

Zarządzanie jakością związane jest z zarządzaniem całą firmą, jakością kierownictwa, pracowników, kultury pracy. Lektura tych książek, poświęconych w całości tematowi zarządzania jakością, obala panujące przekonanie, że za jakość należy więcej zapłacić. Wdrożenie procesów zarządzania oznacza jednak ciągłe doskonalenie i eliminację marnotrawstwa. 

 

Specjaliści do spraw jakości

Niezwykłe lekcje dla każdego lidera znajdziesz w książkach o zarządzaniu największymi firmami świata, których działania wyznaczają trendy w świecie biznesu.

Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development – książka określana już jako przewodnik dla zainteresowanych rozwojem produktu.

Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR John Doerr.

DROGA TOYOTY, 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata.

Jakie są obowiązujące aktualnie normy dotyczące systemu zarządzania jakością? Poznaj zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Dowiedz się, jak zarządzać jakością na polskim rynku, jak działają nowoczesne systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ów proces. Książki dostępne w tej kategorii w wyczerpujący sposób omawiają zasady zarządzania jakością i umożliwiają wdrożenie praktycznych metod w przedsiębiorstwach.

Sprawdź także książki dostępne w innych podkategoriach, w tym: książki o zarządzaniu organizacjąksiążki o zarządzaniu czasem i inne.

KAIZEN ™ jako strategia
KAIZEN ™ jako strategia
Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomowania [FSL™] do pomiarów i doskonalenia wyników operacyjnych
59,93 
Praktyczny przewodnik 5s, czyli jak wdrażać, żeby wdrożyć
Praktyczny przewodnik 5s, czyli jak wdrażać, żeby wdrożyć
29,93 
Lean w biurze i usługach
Lean w biurze i usługach
Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym
37,42 
Projektowanie przyszłości
James M. Morgan, Jeffrey K. Liker
Projektowanie przyszłości
Projektowanie przyszłości
Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development
63,68 
OUTLET
Projektowanie przyszłości OUTLET
James M. Morgan, Jeffrey K. Liker
Projektowanie przyszłości OUTLET
Projektowanie przyszłości OUTLET
Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development
42,45 
Strategia lean
Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize
Strategia lean
Strategia lean
Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej
56,17 
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR
Mierz to, co istotne dla firmy, i skutecznie zarządzaj celami
41,18 
ZWINNOLOGIA
Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski, Marek Naumiuk
ZWINNOLOGIA
ZWINNOLOGIA
Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą
37,42 
Office Samurai: Lean w biurze
Andrzej Kinastowski, Michał Wolak
Office Samurai: Lean w biurze
Office Samurai: Lean w biurze
22,43 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Lean w biurze i usługach EBOOK
Lean w biurze i usługach EBOOK
Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym
37,42 
Dostępność: Produkt cyfrowy- niedostępny
Praktyczny przewodnik 5s, czyli jak wdrażać, żeby wdrożyć EBOOK
Praktyczny przewodnik 5s, czyli jak wdrażać, żeby wdrożyć EBOOK
29,93 
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR EBOOK
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR EBOOK
Mierz to, co istotne dla firmy, i skutecznie zarządzaj celami
41,18 
ZWINNOLOGIA EBOOK
Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski, Marek Naumiuk
ZWINNOLOGIA EBOOK
ZWINNOLOGIA EBOOK
Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą
37,42 
Dostępność: Produkt cyfrowy- niedostępny
Office Samurai: Lean w biurze EBOOK
Andrzej Kinastowski, Michał Wolak
Office Samurai: Lean w biurze EBOOK
Office Samurai: Lean w biurze EBOOK
22,43 
Czy kultura ma znaczenie? EBOOK
Czy kultura ma znaczenie? EBOOK
ZZL w japońskich fabrykach w Polsce
31,42