Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

Storytelling

Typ produktu

Storytelling - książki

Storytelling określany również jako narratologia to nic innego jak opowiadanie historii, czyli coś, z czym człowiek ma do czynienia od zarania dziejów. Kojarzysz lekcję historii w czwartej klasie? To wtedy dowiadujemy się, że baśnie i legendy, kroniki są źródłem historycznym i dają nam informację na temat tego, co działo się w dawnych czasach. Opowieści są dla nas bardzo naturalnym sposobem wymiany doświadczeń, wzbudzają emocje, edukują, przekazują treści. W czasach współczesnych to właśnie one potrafią zatrzymać słuchacza na dłużej, zapewnić wiarygodność. W sferze biznesowej są nieocenione w budowaniu historii i świadomości marki, idei przedsiębiorstw. Sztuka projektowania angażujących opowieści nigdy nie była tak pożądana.
 

Najlepsze książki o storytellingu

Opowieści z życia wzięte, historie z podwórka, przykłady z życia – wszystko to pozwala świadomie zbudować więź z odbiorcą czy słuchaczem, a jednocześnie przekazać informacje istotne dla Twoich celów biznesowych. Przede wszystkim tylko takie treści wzbudzają emocje, a z chwilą, gdy wyzwolimy emocje, otrzymujemy uwagę i wzmacniamy autentyczność. W czasach kolorowych obrazków i walki o zainteresowanie potencjalnego  klienta wielu psychologów, autorów opowieści i książek, specjalistów do spraw sprzedaży i trenerów biznesu, zastanawiało się dlaczego niektóre treści tak bardzo przykuwają uwagę, a inne nie. Kluczem do sukcesu okazuje się świadome budowanie przekazu.
 

 Bestsellerowe książki o potędze opowieści znajdziesz w naszym wydawnictwie:

Przyczepne historie Chip Heath, Dan Heath – polecana na większości szkoleń z copywritingu, podstawowa lektura o pisaniu treści, które przyciągną uwagę.

Efekt viralowy, Jonah Berger – jak prosta anegdota może rozprzestrzenić się niczym wirus.

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn – skuteczny ośmioetapowy proces INTRIGUE, który pozwoli przekształcić nudne treści w te właściwe.

Storytelling (nie tylko) w biznesie 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści, Dana Norris – książka, która rozbudzi w każdym potencjał doskonałego mówcy.

Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców, Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko – opracowanie polskich autorów, w którym poznasz siłę słowa, które niczym zaklęcie ma siłę zmiany rzeczywistości.

Storytelling, książka o budowaniu opowieści

Codziennie opowiadamy historie. Robimy to, by zaciekawić odbiorcę poprzez przekazanie ciekawej anegdoty. Wydobyć z niej to, co najbardziej interesujące, poruszające wyobraźnię, wzbudzające emocje. Opowiadanie historii może być skutecznym narzędziem marketingowym. Storytelling opiera się na tych samych zasadach, co opowiadanie przekonujących historii w życiu prywatnym podczas spotkania towarzyskiego. Możesz wykorzystać go do kreowania marki, stworzenia ciekawej prezentacji biznesowej, zaskarbienia zaufania, sympatii, uwagi odbiorców i zapadnięcia w ich pamięć. Co zrobić, by przykuć uwagę publiczności? Jak wywołać pozytywne skojarzenia z marką poprzez przygotowanie intrygującej opowieści? Twórcy tekstów o storytelling krok po kroku uczą w swoich książkach, jak w zwięzły sposób przekazać informacje, dając konkretne wskazówki na temat storytellingu, często na podstawie swoich doświadczeń i konkretnych kampanii marketingowych. Książki o storytellingu pozwolą Ci uzyskać niezwykle ważne informacje, jak wyznaczyć cel opowieści, ukształtować fabułę, a następnie dopracować opowieść. Zyskaj zbiór narzędzi przydatnych podczas pisania i zostań mistrzem słowa.

Bez względu na to, czy zajmujesz się tworzeniem treści, jesteś pracownikiem działu marketingu a może właścicielem firmy – wiedza o budowaniu opowieści i najlepszym storytellingu z pewnością będzie dla Ciebie przydatna.

Chip Heath, Karla Starr
Liczby się liczą
Liczby się liczą
Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych
37,42 
Bestseller
Jonah Berger
Efekt viralowy
Efekt viralowy
Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
33,67 
Chip Heath, Dan Heath
Przyczepne historie
Przyczepne historie
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
44,93 
Sam Horn
Intryguj
Intryguj
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
32,18 
Dana Norris
Storytelling (nie tylko) w biznesie
Storytelling (nie tylko) w biznesie
10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
32,18 
Sam Horn
Intryguj OUTLET
Intryguj OUTLET
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
21,45 
niedostępny
Chip Heath, Dan Heath
Przyczepne historie OUTLET
Przyczepne historie OUTLET
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
29,95 
chwilowo niedostępny
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko
Siła narracji marketingowej
Siła narracji marketingowej
Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
12,87 
OUTLET
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko
Siła narracji marketingowej OUTLET
Siła narracji marketingowej OUTLET
Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
21,45 
Nowość
Klaudyna Maciąg
Pisz. Publikuj. Działaj EBOOK
Pisz. Publikuj. Działaj EBOOK
Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
41,18 
Chip Heath, Karla Starr
Liczby się liczą EBOOK
Liczby się liczą EBOOK
Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych
37,42 
Bestseller
Jonah Berger
Efekt viralowy EBOOK
Efekt viralowy EBOOK
Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
29,93 
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko
Siła narracji marketingowej EBOOK
Siła narracji marketingowej EBOOK
Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
29,93 
Chip Heath, Dan Heath
Przyczepne historie EBOOK
Przyczepne historie EBOOK
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
41,18 
Sam Horn
Intryguj EBOOK
Intryguj EBOOK
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
29,93 
Dana Norris
Storytelling (nie tylko) w biznesie EBOOK
Storytelling (nie tylko) w biznesie EBOOK
10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
29,93 
Sam Horn
Intryguj AUDIO
Intryguj AUDIO
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
8,97 
Chip Heath, Karla Starr
Liczby się liczą AUDIODOWNLOAD
Liczby się liczą AUDIODOWNLOAD
Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych
37,42 
Sam Horn
Intryguj AUDIODOWNLOAD
Intryguj AUDIODOWNLOAD
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
29,93