Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
Nowość
Instytucje Unii Europejskiej wobec kryzysu poboru podatku VAT w Polsce
Instytucje Unii Europejskiej wobec kryzysu poboru podatku VAT w Polsce
Doświadczenia i wnioski na przyszłość
59,25 
Przedsiębiorczość społeczna i kapitał społeczny w XXI wieku
Przedsiębiorczość społeczna i kapitał społeczny w XXI wieku
Czwarta rewolucja przemysłowa – postcovid – wojna
111,75 
Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa
Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa
Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw
47,94 
Innowacje społeczne w teorii i praktyce
Mikołaj Rogiński, Katarzyna Januszkiewicz
Innowacje społeczne w teorii i praktyce
Innowacje społeczne w teorii i praktyce
44,93 
Sztuczna inteligencja w zarządzaniu
Włodzimierz Szpringer
Sztuczna inteligencja w zarządzaniu
Sztuczna inteligencja w zarządzaniu
Regulacja a konkurencja
52,20 
Media publiczne w erze posttelewizyjnej
Stanisław Jędrzejewski
Media publiczne w erze posttelewizyjnej
Media publiczne w erze posttelewizyjnej
62,17 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Całościowe zarządzanie innowacjami finansowymi w XXI wieku
Całościowe zarządzanie innowacjami finansowymi w XXI wieku
44,93 
Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie. Nowe wydanie
Marzena Strojek-Filus, Ewa Wanda Maruszewska
Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie. Nowe wydanie
Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie. Nowe wydanie
52,42 
Zastosowania metod uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do wykrywania nieprawidłowości finansowych w przedsiębiorstwach
Zastosowania metod uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do wykrywania nieprawidłowości finansowych w przedsiębiorstwach
44,25 
Proces uszczelniania podatku VAT w Polsce
Proces uszczelniania podatku VAT w Polsce
82,50 
Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków
Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków
Szanse i zagrożenia
48,68 
Application of Machine Learning Techniques and Artificial Intelligence to Detect Financial Irregularities in Commercial Companies
Application of Machine Learning Techniques and Artificial Intelligence to Detect Financial Irregularities in Commercial Companies
133,50 
Nie czyń zła
Rana Foroohar
Nie czyń zła
Nie czyń zła
Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
44,93 
Zarządzanie
Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos
Zarządzanie
Zarządzanie
Nowe otwarcie
90,00 
E-MARKETING
E-MARKETING
Planowanie, narzędzia, praktyka
44,93 
Wycena przedsiębiorstwa
Marek Panfil, Andrzej Szablewski
Wycena przedsiębiorstwa
Wycena przedsiębiorstwa
Od teorii do praktyki
52,42 
Zarządzanie EBOOK
Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos
Zarządzanie EBOOK
Zarządzanie EBOOK
Nowe otwarcie
78,00 
Key Account Management
Krzysztof Kałucki
Key Account Management
Key Account Management
Przygotowanie do negocjacji
52,42 
Myśl strategicznie!
Krzysztof Obłój
Myśl strategicznie!
Myśl strategicznie!
Jak przygotować i zmieniać organizację w odpowiedzi na wyzwania otoczenia
41,18 
Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa
Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa
Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw
47,94 
Proces akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji
Proces akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji
55,50 
Kreatywność w biznesie
Lechosław Garbarski
Kreatywność w biznesie
Kreatywność w biznesie
Czego możemy się nauczyć od artystów?
41,18 
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
Anna Baczyńska, Anna Czarczyńska
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
33,67 
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
67,43 

O Wydawnictwie Poltext

Poznaj książki naukowe i publikacje o charakterze akademickim Wydawnictwa Poltext. Podręczniki oraz monografie pisane przez ekspertów z dziedziny ekonomii, gospodarki, zarządzania, prawa, finansów, bankowości, marketingu, HR i PR. Nasza oferta wydawnicza obejmuje również książki o technologii, sztucznej inteligencji i jej wpływie na gospodarkę.

 

Publikacje naukowe

 

Nasze książki cieszą się zainteresowaniem biznesmenów, menedżerów, wykładowców oraz studentów szkół wyższych. Ważnym obszarem naszej działalności są monografie i publikacje naukowe. Współpracujemy z wiodącymi polskimi uczelniami. Autorzy Wydawnictwa Poltext to zarówno wybitni uczeni, jak i doświadczeni praktycy biznesu. Znajdują się wśród nich profesorowie tacy jak Andrzej K. Koźmiński, Krzysztof Obłój, Grzegorz W. Kołodko i inni. Nasze publikacje zdobyły wiele nagród, w tym w konkursie ECONOMICUS na najlepszą książkę ekonomiczną i biznesową na polskim rynku wydawniczym.

 

Nie zapominamy o książkach do nauki języków obcych, od 2022 roku wydawanych jako Wydawnictwo Słówko. Nasze publikacje pomagają doskonalić umiejętności językowe – również w kontekście biznesowym i specjalistycznym.

 

Umożliwianie czytelnikom pogłębiania wiedzy jest naszym zadaniem oraz intelektualną przygodą.

 

Zapraszamy do odkrywania!