Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

HR / Zasoby ludzkie

Typ produktu

Książki o zarządzaniu ludźmi
 

Zasoby firmy to nie tylko infrastruktura, finanse i know-how, ale również pracownicy. Książki o kadrach zwracają uwagę, że pracownik obecnie nie jest już tylko siłą roboczą. Jego potencjał, wpływa zarówno na to, jak i działa firma, ale też jak jest postrzegana. Oferowane przez wydawnictwo Mt Biznes książki o zarządzaniu pracownikami, przedstawiają metody na zbudowanie najlepszego zespołu, skuteczną komunikację, merytoryczny feedback, a także właściwe wykorzystanie potencjału szeroko pojętego kapitału ludzkiego. Poznaj najlepsze książki dla każdego managera i zgłębiaj tajniki bycia skutecznym liderem. Zdobywanie wiedzy to zawsze świetna inwestycja!
 

Jaki jest zakres HR
 

Zakres HR ( z ang. Human Resources) jest bardzo szeroki. Dlatego w tej kategorii znajdziesz książki poruszające wiele aspektów dotyczących pracowników, zespołów i menedżerów. Przedstawiamy Ci wiedzę, z której skorzysta zarówno właściciel przedsiębiorstwa, kierownik  i osoba zaczynająca pracę w dziale zarządzania zasobami ludzkimi. Część z nich to książki omawiające również aspekty psychologiczne, mające wpływ na rozwój osobisty.
 

Najważniejsze zagadnienia to:

 

 

  • Rekrutacja
  • Motywowanie
  • Zarządzanie zespołem
  • Szkolenia i coaching
     

 

 

Najlepsze książki o zarządzaniu ludźmi
 

 

 

Na temat rekrutacji pomocna będzie książka Przyciąganie talentów. Książka pokazuje kompletnie nowe spojrzenie na budowanie zespołu. Przedstawia trzy najważniejsze elementy, jakie muszą zaistnieć, żeby firma stała się magnesem przyciągającym najlepszych. „Feedback (i inne brzydkie słowa)” to przewodnik, w którym M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish krok po kroku uczą, że informacja zwrotna może stać się doskonałym narzędziem motywacyjno – aktywizującym. Menedżerowie skorzystają, sięgając po światowy bestseller, jak: Jednominutowy menadżer buduje zespół czy Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej, które były już inspiracją dla wielu najwybitniejszych biznesmenów. Z polskich autorów polecamy książkę Siła różnic w zespole Anny Sarnackiej-Smith, opartej na badaniach przeprowadzonych na grupie kobiet i mężczyzn pracujących w Polsce. Autorka analizuje wpływ różnic w zespołach i przeszkody na drodze do zaufania i właściwej komunikacji.

 

 

 

Bądź lepszym managerem! Wyzwania w zarządzaniu ludźmi 
 

 

 

Lider potrafi zbudować zespół i właściwie zorganizować jego pracę. Jego narzędziem jest motywowanie. W ostatnich latach pojawił się zupełnie nowy tym pracownika, mianowicie pracownik wiedzy (ang. knowledge workers), ogromny potencjał intelektualny, który wymaga zupełnie innego podejścia do znanego nam procesu motywowania. Kompedium wiedzy o najmłodszej generacji pracowników znajdziesz w książce Sensotwórczość Joanny Heidtman, Piotra Piaseckiego. To książka o zarządzaniu ludźmi poruszająca wiele kluczowych zagadnień roli lidera. Jak ważna jest inteligencja emocjonalna w zarządzaniu? Jak działa psychologia szefa w zarządzaniu zespołem? Dowiesz się tego, sięgając po nasze książki o zarządzaniu, któe warto przeczytać.

Nowość
Joanna Heidtman, Piotr Piasecki
Sensotwórczość
Sensotwórczość
Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach
49,90 
37,42 
Nowość
Pamela Fuller, Mark Murphy, Anne Chow
Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość
Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość
Zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje
64,90 
48,68 
Anna Sarnacka-Smith
Siła różnic w zespole
Siła różnic w zespole
Jak indywidualne potrzeby i motywacje przekuć na wartość i wspólny cel
44,90 
33,67 
Mark Miller
Przyciąganie talentów
Przyciąganie talentów
Jak znaleźć, zatrudnić i zatrzymać najlepszych
49,90 
37,42 
Julie Zhuo
Menedżer na starcie
Menedżer na starcie
Nowa rola, nowe wyzwania - jak przetrwać trudne początki
54,90 
41,18 
M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish
Feedback (i inne brzydkie słowa)
Feedback (i inne brzydkie słowa)
Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
46,90 
35,18 
Amy C. Edmondson
Firma bez strachu
Firma bez strachu
Jak zbudować kulturę organizacyjną, w której bezpiecznie jest wyrażać pomysły, zadawać pytania i przyznawać się do błędów
59,90 
44,93 
M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish
Feedback (i inne brzydkie słowa) OUTLET
Feedback (i inne brzydkie słowa) OUTLET
Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
46,90 
23,45 
chwilowo niedostępny
Amy C. Edmondson
Firma bez strachu OUTLET
Firma bez strachu OUTLET
Jak zbudować kulturę organizacyjną, w której bezpiecznie jest wyrażać pomysły, zadawać pytania i przyznawać się do błędów
59,90 
29,95 
chwilowo niedostępny
Mark Miller
Przyciąganie talentów OUTLET
Przyciąganie talentów OUTLET
Jak znaleźć, zatrudnić i zatrzymać najlepszych
49,90 
24,95 
Jay A. Conger, Allan H. Church
Awans gwarantowany
Awans gwarantowany
Daj się zauważyć i rozwijaj swoją karierę
49,90 
37,42 
Ken Blanchard, Donald Carew, Eunice Parisi-Carew
Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły
Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły
24,90 
18,67 
Ken Blanchard, Donald Carew, Eunice Parisi-Carew
Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły OUTLET
Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły OUTLET
24,90 
12,45 
niedostępny
Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska
Jeden na jeden - odważne rozmowy z pracownikami
Jeden na jeden - odważne rozmowy z pracownikami
Dialogi i praktyczne ćwiczenia
46,90 
35,18 
chwilowo niedostępny
Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska
Jeden na jeden - odważne rozmowy z pracownikami OUTLET
Jeden na jeden - odważne rozmowy z pracownikami OUTLET
Dialogi i praktyczne ćwiczenia
46,90 
23,45 
niedostępny
Patrick Lencioni
Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
Praktyczny przewodnik dla liderów, menedżerów, moderatorów
36,90 
27,67 
Patrick Lencioni
Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej OUTLET
Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej OUTLET
Praktyczny przewodnik dla liderów, menedżerów, moderatorów
36,90 
18,45 
chwilowo niedostępny
Nowość
Joanna Heidtman, Piotr Piasecki
Sensotwórczość EBOOK
Sensotwórczość EBOOK
Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach
49,90 
37,42 
Nowość
Pamela Fuller, Mark Murphy, Anne Chow
Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość EBOOK
Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość EBOOK
Zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje
64,90 
48,68 
Amy C. Edmondson
Firma bez strachu EBOOK
Firma bez strachu EBOOK
Jak zbudować kulturę organizacyjną, w której bezpiecznie jest wyrażać pomysły, zadawać pytania i przyznawać się do błędów
49,90 
37,42 
Ken Blanchard, Donald Carew, Eunice Parisi-Carew
Jednominutowy menedżer buduje wydajne zespoły EBOOK
Jednominutowy menedżer buduje wydajne zespoły EBOOK
22,90 
17,18 
Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska
Jeden na jeden - odważne rozmowy z pracownikami EBOOK
Jeden na jeden - odważne rozmowy z pracownikami EBOOK
Dialogi i praktyczne ćwiczenia
44,90 
33,67 
niedostępny
Anna Sarnacka-Smith
Siła różnic w zespole EBOOK
Siła różnic w zespole EBOOK
Jak indywidualne potrzeby i motywacje przekuć na wartość i wspólny cel
44,90 
33,67 
Mark Miller
Przyciąganie talentów EBOOK
Przyciąganie talentów EBOOK
Jak znaleźć, zatrudnić i zatrzymać najlepszych
49,90 
37,42