Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

Strategia

Typ produktu

Książki o strategii w biznesie

Czy słysząc słowo – strategia, nie dźwięczy ci od razu w uszach słowo „wojenna”? Ewentualnie coś związanego z grami planszowymi, kiedy musisz analizować sytuację i na bieżąco obmyślać dla niej plan działania. Strategia wywodzi się ze sztuki wojennej, wiązała się ona z przygotowaniami do walki i prowadzeniem poszczególnych działań. W sferze biznesowej strategia to całość działań w przedsiębiorstwie polegających na spójnym i efektywnym odpowiadaniu na wyzwania płynące ze strony klientów, konkurencji. Strategia marketingowa to podejmowanie właściwych decyzji i wykorzystywanie szans, to też świadome przywództwo.
 

Strategia marketingowa, książki

Właściciele i kierownictwo firm każdego dnia podejmują szereg działań, muszą reagować na bieżąco, a sytuacje często ich zaskakują. Lepszym rozwiązaniem może się okazać przemyślana strategia marketingowa. Umiejętne jej zastosowanie i usprawnienie procesów może dać im możliwość przygotowania się na różne sytuacje i sztukę rozpoznawania sygnałów, które je zwiastują. W ofercie wydawnictwa znajdziesz książki specjalistów z zakresu zarządzania strategicznego, książki o prowadzeniu firmy, a także książki o rozwoju osobistym dedykowane liderom, którzy pragną zostać najlepszym strategiem. Dowiedz się, z czego składa się i jak działa najlepsza strategia marketingowa!

 

Najlepsze książki o strategii w biznesie naszego wydawnictwa:

Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym - przykłady zastosowania teorii gier w biznesie, sporcie i polityce. Jaka jest najlepsza strategia marketingowa? Książka wyjaśni to w lekki i ciekawy sposób.

IQ Wzrostu. 10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego.

Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie -  wskazówki  i menedżerskie narzędzia, które pozwolą przekształcić idee w rzeczywistość bez tonięcia w morzu biurokracji.

Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem – książka o tym, jak ważne jest rozpoznanie problemów zagrażających przyszłemu rozwojowi i że strategia to nie to samo co cel finansowy. Doskonała książka napisana przystępnym językiem, na temat strategii marketingowych, które mogą stać się kluczem do sukcesu.

Strategia marketingowa powinna być prosta i spójna. Opierać się na misji firmy i jej celach.

 

Wizjonerzy i geniusze strategii

W dziale poświęconym strategii marketingowej nie zabrakło książek o zarządzaniu największymi i najlepiej rozwijającymi się organizacjami naszych czasów. Określani są jako wizjonerzy, mistrzowie strategicznego działania, najwięksi gracze. Możesz poznać tajniki działania najlepszych firm: Apple, Nike, Toyota, Google, Starbucks, Spotify, czy Netflix. Dowiedzieć się co oznacza strategia błękitnego oceanu i poznać 14 zasad zarządzania przodującej firmy produkcyjnej świata – Toyoty. Prześledzenie drogi powstawania marki może okazać się kluczem do sukcesu, jeśli wzorować się na najlepszych. By poznać niezmienne prawa marketingu, warto podpatrzeć od najlepszych, na czym polega projektowanie strategii marki oraz strategii marketingowej. Najlepsze książki o strategiach sprzedaży MT Biznes to lektura obowiązkowa dla wszystkich osób chcących dotrzeć ze skutecznym przekazem, w starannie opracowanych krokach, do potencjalnych klientów.

Nowość
Michał Słotwiński
Zasada najniższej energii
Zasada najniższej energii
Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
33,67 
Jeffrey K. Liker
Droga Toyoty. II wydanie
Droga Toyoty. II wydanie
14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
59,93 
Richard P. Rumelt
Sedno strategii
Sedno strategii
Jak lider może stać się strategiem
52,42 
Nowość
Reid Hoffman, June Cohen, Deron Triff
Mistrzowie skalowania biznesu
Mistrzowie skalowania biznesu
Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy
44,93 
Krzysztof Wojczal
Trzecia Dekada
Trzecia Dekada
Świat dziś i za 10 lat
127,43 
Jim Collins, Jerry I. Porras
Wizjonerskie organizacje
Wizjonerskie organizacje
Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych
48,68 
Tiffani Bova
IQ Wzrostu
IQ Wzrostu
10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego
17,07 
Krzysztof Obłój
Praktyka strategii firmy
Praktyka strategii firmy
Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość
31,50 
Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff
Sztuka strategii
Sztuka strategii
Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym
37,42 
OUTLET
Tiffani Bova
IQ Wzrostu OUTLET
IQ Wzrostu OUTLET
10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego
28,45 
Jim Collins, Jerry I. Porras
Wizjonerskie organizacje OUTLET
Wizjonerskie organizacje OUTLET
Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych
32,45 
chwilowo niedostępny
Krzysztof Obłój
Praktyka strategii firmy OUTLET
Praktyka strategii firmy OUTLET
Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość
21,00 
chwilowo niedostępny
Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff
Sztuka strategii OUTLET
Sztuka strategii OUTLET
Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym
24,95 
chwilowo niedostępny
Jim Collins
Od celu do wyniku OUTLET
Od celu do wyniku OUTLET
Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
16,45 
chwilowo niedostępny
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Przemiana błękitnego oceanu
Przemiana błękitnego oceanu
Buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją
29,95 
chwilowo niedostępny
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Przemiana błękitnego oceanu OUTLET
Przemiana błękitnego oceanu OUTLET
Buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją
29,95 
chwilowo niedostępny
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone
Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone
Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
41,18 
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone OUTLET
Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone OUTLET
Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
27,45 
chwilowo niedostępny
Adam Grant
Buntownicy
Buntownicy
Kreatywni liderzy zmieniają świat
37,42 
Adam Grant
Buntownicy OUTLET
Buntownicy OUTLET
Kreatywni liderzy zmieniają świat
24,95 
chwilowo niedostępny
Krzysztof Obłój
Pasja i dyscyplina strategii. Wydanie II zmienione
Pasja i dyscyplina strategii. Wydanie II zmienione
Jak z marzeń i decyzji zbudować sukces firmy
29,93 
chwilowo niedostępny
Nowość
Michał Słotwiński
Zasada najniższej energii EBOOK
Zasada najniższej energii EBOOK
Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
33,67 
Reid Hoffman, June Cohen, Deron Triff
Mistrzowie skalowania biznesu EBOOK
Mistrzowie skalowania biznesu EBOOK
Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy
44,93 
David Cote
Wygrać dziś, wygrać jutro EBOOK
Wygrać dziś, wygrać jutro EBOOK
Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie
41,18