Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków!
Kategorie
Innowacje, nowe trendy
Jak zmieniają się przedsiębiorstwa?
Ostatnie lata pokazują, że nic nie wiemy na pewno. Dynamika rozwoju jest tak zaskakująca, że zasady kierujące przedsiębiorstwami muszę być na bieżąco poddawane weryfikacji i transformacji. Nieustanne wprowadzanie nowych produktów, technik zarządzania zespołami, metod marketingowych i podejścia do sprzedaży każe przedsiębiorstwom ciągle badać nowe ścieżki, działać na przekór – wszystko po to, żeby nadążyć za nowymi trendami.
Książki o biznesie na drodze do nowoczesności
Książki o innowacjach i nowych trendach pokazują nie tylko różne drogi rozwoju organizacji, ale też podpowiadają rozwiązania. Mogą być podmuchem nowej energii, ideą, która zagości w głowie i będzie początkiem, odwagą do działania wbrew zasadom, dokonywania niemożliwego. Jak w każdej dziedzinie, nie lubimy zmian, ale okazuje się, że tylko idący pod prąd wyznaczają nowe trendy.
Trendy w biznesie - książki, które warto przeczytać:
- Bestseller Odlotowe pomysły, Safi Bahcall
- Projektowanie przyszłości Jeff rey K. Liker, James M. Morgan
- Deep learning. Głęboka rewolucja, Terrence J. Sejnowski
- Przyszłość jest bliżej, niż nam się wydaje, Peter H. Diamandis, Steven Kotler
- Cyberbroń i wyścig zbrojeń, Nicole Perlroth
Biznes - nowe trendy
Polecamy również lekturę Dawaj innym szczęście, w której właściciel wyjątkowej i przynoszącej ogromne zyski firmy Zappos, opowiada o zupełnie nowych procedurach operacyjnych dającym szczęście, powodzenie i zyski. Każdy właściciel przedsiębiorstwa i menedżer zespołu, który myśli w sposób nieszablonowy, ma odwagę otworzyć swój zespól na zmiany, przyjąć krytykę i nie poddać się wątpliwościom, znajdzie tutaj książki dla siebie. To książka napisana dla osób myślących nieszablonowo i niebojących się innowacji.
Krytyczne głosy, czyli jak Big Tech przejmuje nad nami kontrolę
W czasach, gdy większość dużych biznesów opiera się na internecie, w ofercie książek dla przedsiębiorców, nie mogło zabraknąć tytułu Nie czyń zła. Autorka Rana Foroohar analizuje, w jakiej sytuacji znaleźli się użytkownicy sieci, jak najwięksi technologiczni gracze kontrolują społeczeństwa, sterują myślami – po uzyskaniu nieograniczonego dostępu do danych osobowych. Tytuł książki, nawiązujący do pierwszej korporacyjnej zasada Google’a, jest smutnym odniesieniem do naszej sytuacji, w której technologia i innowacje, które miały uczynić nasze życie lepszym, doprowadzają do utraty kontroli nad życiem, wprowadzają zagrożenie i podporządkowują życie ludzkie do algorytmów.
Bez wątpienia w naszej ofercie już znalazłeś książki o życiu zawodowym, dotyczące różnych obszarów biznesu, popularne wśród menedżerów i biznesmenów z całego świata, w tym książki o sprzedaży, inwestowaniu, marketingu i nie tylko. Teraz poznaj książki o nowych trendach i innowacjach, by dodatkowo poszerzyć swoją perspektywę. Zapisz się do newslettera i otrzymuj na podany e-mail informacje o aktualnych promocjach oraz powiadomienia o nowościach wydawniczych. Dołożymy wszelkich starań, by dostarczać Ci najlepsze propozycje książkowe z obszaru biznesu.