Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków!
Reklamacje
Procedura reklamacji
- MT Biznes Sp. z o.o. ma obowiązek dostarczyć Towary bez wad.
- Użytkownik ma prawo do składania reklamacji dotyczących działania Sklepu, realizacji zamówień oraz wad technicznych zamówionego towaru.
- Reklamacje dotyczące zamówień prosimy kierować na adres mailowy: zamowienia@mtbiznes.pl
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez MT Biznes Sp. z o.o. Jeśli reklamacja nie może być w tym terminie rozpatrzona, MT Biznes Sp. z o.o. w terminie tym, powiadamia Użytkownika o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- MT Biznes Sp. z o.o. niezwłocznie powiadomi Użytkownika o decyzji dotyczącej przesłanej reklamacji, w formie elektronicznej, na adres wskazany przez Użytkownika w reklamacji.
- W przypadku, gdy reklamacja dotyczy zamówionego przez Użytkownika Towaru
do reklamacji należy dołączyć kserokopię faktury zakupu. - Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.