Dzień Książki w Mt Biznes- do piątku z kodem dzienksiazki rabat 37% 

Zapraszamy do zakupów

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
menu

Podręczniki Akademickie

Typ produktu

Kategoria podręczniki akademickie

W kategorii podręczniki akademickie najlepiej odnajdą się studenci studiów dziennych, zaocznych, podyplomowych i doktoranckich, na kierunkach takich jak m.in.:

  • bankowość i finanse,
  • marketing,
  • rachunkowość,
  • dziennikarstwo i media,
  • politologia.

 

Wydawnictwo Poltext oferuje szeroki wybór podręczników akademickich dla studentów różnych dziedzin. Studenci historii, bankowości i finansów, marketingu, rachunkowości, dziennikarstwa, politologii oraz innych kierunków znajdą tutaj odpowiednie materiały do nauki. Dobre podręczniki akademickie są przydatne podczas przygotowywania się do egzaminów czy pisania prac zaliczeniowych. Wykładowcy akademiccy również skorzystają z poszczególnych publikacji, wykorzystując je jako wsparcie w prowadzeniu wykładów i seminariów.

 

Podręczniki akademickie na kierunku finanse i rachunkowość

Ryzyko bankowe to zagrożenie polegające na nieosiągnięciu przez bank oczekiwanych efektów. Wpłynąć może ono negatywnie na jego funkcjonowanie, rozwój oraz przede wszystkim zadowolenie klientów. W celu zapobiegania niekorzystnym sytuacjom, powstały liczne regulacje, związane z restrukturyzacją, bądź cyberbezpieczeństwem. Bliżej zapoznać się z nimi możemy, dzięki książce Małgorzaty Iwanicz-Drozdowskiej – Zarządzanie ryzykiem bankowym, która nie tylko przybliża przepisy prawne związane z ryzykiem bankowym, ale również ukazuje skutki globalnego kryzysu finansowego.


Książki i podręczniki o polityce zagranicznej

Polityka zagraniczna jest obecnie tematem bardzo popularnym, którym interesuje się coraz więcej osób. Strategie mniejszych państw oraz mocarstw są wnikliwie brane pod lupę przez specjalistów w tej dziedzinie oraz osoby, które nigdy wcześniej nie interesowały się tym zagadnieniem. Książka Polityka zagraniczna – Teresy Łoś-Nowak porusza problematykę polityki zagranicznej, porównując jej modele z realną polityką zagraniczną państw. Pozycja ta, to odpowiedni wybór dla studentów politologii, czy europeistyki.

 

E-marketing, podręczniki akademickie

E-marketing jest bardzo rozbudowaną dziedziną, która skupia się na wszelkich działaniach ułatwiających otrzymanie oczekiwanych rezultatów i trafienie do jak największej ilości klientów. Polega między innymi na tworzeniu treści, pozycjonowaniu ich poprzez SEO i reklamowaniu w wyszukiwarkach, bądź social mediach. Ze wszystkimi narzędziami do e-marketingu, niezbędnymi do jego efektywnego wykorzystania, zapoznać możemy się dzięki książce E-marketing pod red. Grzegorza Mazurka, która w prosty sposób pomaga stawiać pierwsze kroki w internetowym świecie marketingu.

E-MARKETING EBOOK
E-MARKETING EBOOK
Planowanie, narzędzia, praktyka
44,93 
Media i dziennikarstwo internetowe EBOOK
Media i dziennikarstwo internetowe EBOOK
35,93