Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
menu

Marketing i PR

Typ produktu

Marketing, książki

Najlepsze książki o marketingu są w stanie wiele nas nauczyć. W kategorii marketing i PR dowiemy się nie tylko interesujących nas rzeczy dotyczących uzyskania jak największych zysków, ale również zdobędziemy wiedzę odnośnie tematyki Public Relations, która skupia się na komunikacji z otoczeniem.

Content marketing – wypromuj swoją firmę w internecie

W obecnych czasach telefon jest nieodłącznym elementem naszego życia. Przerwa w pracy, podróż komunikacją, wolne popołudnie – każdy ten moment jest dobry, by wziąć go do ręki i sprawdzić nowe, interesujące nas informacje z wielkiego świata dostępne w social mediach i nie tylko. Jest to duża szansa dla osób prowadzących własny biznes, które chcą wypromować swoją firmę. By móc jednak trafić do jak największej ilości odbiorców, należy się do nich dopasować, idąc za aktualnymi, obowiązującymi trendami. Książką, która da nam wiele niezbędnych wskazówek jest Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję - Norberta Oruba. Pokazuje ona, jak dzięki odpowiednim narzędziom, rozwinąć swoje działania promocyjne w oparciu o social media, współpracę z influencerami oraz jak efektywne wykorzystywać reklamy w Google Ads.

 

Książki o marketingu internetowym i mediach społecznościowych

Niezbędnym narzędziem, by zaistnieć w sieci, jest marketing treści czyli content marketing stanowiący jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych. W content marketingu chodzi o to, by dostarczyć treści spójnych z marką oraz wartościowych, interesujących dla odbiorców. W tej kategorii naszego Wydawnictwa dostępne są książki o content marketingu dostarczające praktycznych narzędzi do budowania treści, które sprzedają, promują markę, budują jej wizerunek, przyciągają potencjalnych klientów dzięki odpowiedziom na nurtujące ich pytania. Oferujemy również książki dotyczące działań marketingowych poprzez media społecznościowe i prowadzenia kampanii reklamowych w social media. Media społecznościowe rządzą współczesnym internetem, dlatego działania marketingowe po prostu muszą wykorzystywać ów potencjał.

 

Marketing dla początkujących

Chcąc zagłębić się w skomplikowany świat marketingu i sprzedaży, należy zacząć od podstaw, które wskażą nam prawidłowe kierunki działania. Na początek warto sięgnąć po książkę Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy pod red. Lechosława Garbarskiego i Magdaleny Krzyżanowskiej. Podręcznik skierowany jest do studentów marketingu i zarządzania oraz dla osób zainteresowanych tematyką marketingu. Uczy on stosowania marketingu w praktyce, bazując na doświadczeniu ostatnich kilkudziesięciu lat.

 

Next Tech – technologie nowej generacji

Technologie Next Tech zostały stworzone z myślą o marketerach, by pomóc im szybciej i łatwiej tworzyć i uatrakcyjniać oferty dla klientów na każdym etapie zakupu. Na tej tematyce skupił się Philip Kotler w Marketing 5.0. Technologie Next Tech. Książka zawiera analizę kilku czynników: zmiany pokoleniowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie, nowe kierunki strategiczne obierane przez firmy oraz realia szybko rozwijającej się technologii. Pozycja ta jest idealnym wyborem dla praktykujących menadżerów.

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy EBOOK
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy EBOOK
67,43 
E-MARKETING EBOOK
E-MARKETING EBOOK
Planowanie, narzędzia, praktyka
44,93 
Nowe zasady marketingu i PR EBOOK
David Meerman Scott
Nowe zasady marketingu i PR EBOOK
Nowe zasady marketingu i PR EBOOK
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
59,93 
Marketing 5.0 EBOOK
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0 EBOOK
Marketing 5.0 EBOOK
Technologie Next Tech
37,42 
Marketing w twojej firmie EBOOK
Marketing w twojej firmie EBOOK
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
29,93 
Doskonałe Public Relations EBOOK
Doskonałe Public Relations EBOOK
Teorie, kontrowersje, debaty
37,42 
Public relations EBOOK
Wojciech Budzyński
Public relations EBOOK
Public relations EBOOK
Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
29,93 
Wystąpienia perswazyjne EBOOK
Wystąpienia perswazyjne EBOOK
Biznes, media, polityka
29,93 
Email marketing EBOOK
Ewelina Koch
Email marketing EBOOK
Email marketing EBOOK
Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
22,43 
Dostępność: Produkt cyfrowy- niedostępny
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords EBOOK
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords EBOOK
22,43 
Dostępność: Produkt cyfrowy- niedostępny
Marketing internetowy EBOOK
Damian Sałkowski, Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Kamil Sztubecki
Marketing internetowy EBOOK
Marketing internetowy EBOOK
22,43 
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych EBOOK
Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych EBOOK
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych EBOOK
26,18 
Zmysły dla zysku EBOOK
Iwona Skowronek
Zmysły dla zysku EBOOK
Zmysły dla zysku EBOOK
Marketing sensoryczny w praktyce
28,43 
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK
22,43 
Sztuka prezentacji w nauce, biznesie, polityce EBOOK
Sztuka prezentacji w nauce, biznesie, polityce EBOOK
26,18