Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
menu

Zarządzanie i strategia

Typ produktu

Książki o kreatywnym biznesie

Kreatywność i wyobraźnia to podstawy do osiągnięcia sukcesu w każdej dziedzinie. Chodź biznes wydaje się być bardziej złożoną formą, odpowiedni pomysł na jego prowadzenie jest kluczem, by zdobywać kolejne, postawione sobie cele. Wielu przedsiębiorców ma jednak problem z tym jak rozwinąć swój biznes. Niektórzy w pewnym momencie wypalają się i ciężko im znaleźć dobry pomysł na jego prowadzenie. Z pomocą przychodzi poradnik Kreatywność w biznesie Lechosława Garbarskiego, stworzony dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Książka inspiruje, podsuwa pomysły i rozwiązania, sugeruje i przestrzega przed błędami, nie tylko będąc dobrym nauczycielem w świecie biznesu, ale również w prywatnym życiu.

 

Biznes w Chinach

Każdy przedsiębiorca przyzwyczaja się do określonego sposobu prowadzenia biznesu, robiąc interesy na własnych zasadach. Niestety, nie zawsze przynosi to oczekiwane wyniki, zwłaszcza w przypadku nawiązywania współpracy z zagranicznymi przedsiębiorcami. Rozwiązaniem tego problemu może być zapoznanie się ze zwyczajami panującymi poza granicami naszego państwa, co nie tylko wpłynie na zyski, ale również umożliwi rozwój, dzięki poznaniu nowych rozwiązań biznesowych. W zmianie myślenia pomocna może być książka Biznes po chińsku, która pokazuje ogromne zalety robienia interesów z Chinami oraz zachęca do brania z nich przykładu. Tytuł ten będzie idealnym wyborem dla przedsiębiorców, którzy już działają na chińskim rynku lub takich, którzy dopiero chcą się w nim odnaleźć.
 


Książki o strategicznym myśleniu

Cały otaczający nas świat – nie tylko świat biznesu – jest coraz bardziej skomplikowany i wymaga od nas zupełnie innego sposobu myślenia. Książki o strategicznym myśleniu, takie jak: Myśl strategicznie! Jak przygotować i zmieniać organizację w odpowiedzi na wyzwania otoczenia – Krzysztofa Obłója to pozycje obowiązkowe. Książka pokazuje, jak skutecznie prowadzić swój biznes, opierając się na logicznym myśleniu. Autor uczy jak zrozumieć i stawać naprzeciw wyzwaniom, które niesie za sobą organizacja i korzystając z wiedzy teoretycznej przekuwać ją w efektywną praktykę dla dobra i ku rozwojowi własnego biznesu.

 

Książki o zarządzaniu

Książki o zarządzaniu ludźmi oraz książki o zarządzaniu projektami, takie jak Myśl strategicznie! czy Kreatywność w biznesie, oferowane przez Wydawnictwo Poltext, są niezwykle cennym źródłem wiedzy dla każdego managera i przedsiębiorcy. Pokazują one kompletnie nowe spojrzenie na temat zarządzania, sztukę podejmowania decyzji, psychologię szefa oraz umiejętność efektywnego zarządzania zespołem. Autorzy owych książek, wykorzystując swoje bogate doświadczenie i wiedzę, przedstawiają praktyczne porady, które pomogą każdemu managerowi w skutecznym zarządzaniu ludźmi i zasobami ludzkimi.

Książki o zarządzaniu i strategii w biznesie dostępne w Wydawnictwie Poltext znajdują się na liście tych, które bez wątpienia warto przeczytać, zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i doświadczonych liderów. Dzięki nim można zyskać nie tylko nowe spojrzenie na biznes, ale także cenne informacje, które pomogą w rozwoju oraz skutecznym zarządzaniu zespołem. Poznaj najlepsze książki dla osób na stanowiskach kierowniczych i nie tylko. Każda kolejna książka to wartościowe źródło wiedzy na temat tego, jak osiągnąć sukces i zostać skutecznym liderem.
 

Nowość
Sztuczna inteligencja w zarządzaniu
Włodzimierz Szpringer
Sztuczna inteligencja w zarządzaniu
Sztuczna inteligencja w zarządzaniu
Regulacja a konkurencja
65,25 
Zarządzanie
Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos
Zarządzanie
Zarządzanie
Nowe otwarcie
90,00 
Metawersum Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej
Metawersum Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej
65,25 
Biznes po chińsku
Kamil Biernat, Liwei Cai, Sofya Chashchina, Karol Czekałowski, Beata Frenkiel, Luan Jingxian, Maria Kądzielska, Marek Kądzielski, Stanisław Szufrajda
Biznes po chińsku
Biznes po chińsku
szanse, zagrożenia, ryzyka
48,68 
Datafikacja
Włodzimierz Szpringer
Datafikacja
Datafikacja
Gospodarka oparta na danych konkurencja a regulacja
59,93 
Myśl strategicznie!
Krzysztof Obłój
Myśl strategicznie!
Myśl strategicznie!
Jak przygotować i zmieniać organizację w odpowiedzi na wyzwania otoczenia
41,18 
Problemy rachunkowości w dobie pandemii
Ewa Grabowska–Kaczmarczyk, Maciej Leszek Hyży, Elżbieta Jędruczyk, Dawid Obrzeżgiewicz
Problemy rachunkowości w dobie pandemii
Problemy rachunkowości w dobie pandemii
54,68 
Teoria konkurencji op.twarda
Teoria konkurencji op.twarda
Ekonomiczna teoria wszystkiego
44,93 
Dostępność: nakład wyczerpany
Teoria konkurencji
Adam Noga
Teoria konkurencji
Teoria konkurencji
Ekonomiczna teoria wszystkiego
41,18 
Przywództwo. Transgresje. Demokracja
Włodzimierz Świątek
Przywództwo. Transgresje. Demokracja
Przywództwo. Transgresje. Demokracja
Studium interdyscyplinarne
56,17 
Proces akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji
Proces akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji
55,50 
Kreatywność w biznesie
Lechosław Garbarski
Kreatywność w biznesie
Kreatywność w biznesie
Czego możemy się nauczyć od artystów?
41,18 
Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu
Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu
56,17 
OUTLET
Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu OUTLET
Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu OUTLET
37,45 
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
Ujęcie systemowe
37,42 
OUTLET
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie OUTLET
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie OUTLET
Ujęcie systemowe
24,95 
Maski przywództwa
Włodzimierz Świątek
Maski przywództwa
Maski przywództwa
Studium antropologiczno-psychologiczne
56,17 
Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych
Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych
Mikrofundamenty umiędzynarodowienia firmy
37,42 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Współczesna edukacja menedżerska
Współczesna edukacja menedżerska
Badania etnograficzne
41,18 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Zarządzanie przez algorytmy
Włodzimierz Szpringer
Zarządzanie przez algorytmy
Zarządzanie przez algorytmy
Technologia, ekonomia, prawo
41,18 
Praktyka strategii firmy
Krzysztof Obłój
Praktyka strategii firmy
Praktyka strategii firmy
Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość
31,50 
Przywództwo w działaniu
Włodzimierz Świątek
Przywództwo w działaniu
Przywództwo w działaniu
Analizy i kierunki rozwoju koncepcji
41,18 
OUTLET
Przywództwo w działaniu OUTLET
Włodzimierz Świątek
Przywództwo w działaniu OUTLET
Przywództwo w działaniu OUTLET
Analizy i kierunki rozwoju koncepcji
27,45 
OUTLET
Zarządzanie przez algorytmy OUTLET
Włodzimierz Szpringer
Zarządzanie przez algorytmy OUTLET
Zarządzanie przez algorytmy OUTLET
Technologia, ekonomia, prawo
27,45