Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki 

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się

Kategorie

menu

Marketing i PR

Typ produktu

Marketing, książki

Najlepsze książki o marketingu są w stanie wiele nas nauczyć. W kategorii marketing i PR dowiemy się nie tylko interesujących nas rzeczy dotyczących uzyskania jak największych zysków, ale również zdobędziemy wiedzę odnośnie tematyki Public Relations, która skupia się na komunikacji z otoczeniem.

Content marketing – wypromuj swoją firmę w internecie

W obecnych czasach telefon jest nieodłącznym elementem naszego życia. Przerwa w pracy, podróż komunikacją, wolne popołudnie – każdy ten moment jest dobry, by wziąć go do ręki i sprawdzić nowe, interesujące nas informacje z wielkiego świata dostępne w social mediach i nie tylko. Jest to duża szansa dla osób prowadzących własny biznes, które chcą wypromować swoją firmę. By móc jednak trafić do jak największej ilości odbiorców, należy się do nich dopasować, idąc za aktualnymi, obowiązującymi trendami. Książką, która da nam wiele niezbędnych wskazówek jest Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję - Norberta Oruba. Pokazuje ona, jak dzięki odpowiednim narzędziom, rozwinąć swoje działania promocyjne w oparciu o social media, współpracę z influencerami oraz jak efektywne wykorzystywać reklamy w Google Ads.

 

Książki o marketingu internetowym i mediach społecznościowych

Niezbędnym narzędziem, by zaistnieć w sieci, jest marketing treści czyli content marketing stanowiący jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych. W content marketingu chodzi o to, by dostarczyć treści spójnych z marką oraz wartościowych, interesujących dla odbiorców. W tej kategorii naszego Wydawnictwa dostępne są książki o content marketingu dostarczające praktycznych narzędzi do budowania treści, które sprzedają, promują markę, budują jej wizerunek, przyciągają potencjalnych klientów dzięki odpowiedziom na nurtujące ich pytania. Oferujemy również książki dotyczące działań marketingowych poprzez media społecznościowe i prowadzenia kampanii reklamowych w social media. Media społecznościowe rządzą współczesnym internetem, dlatego działania marketingowe po prostu muszą wykorzystywać ów potencjał.

 

Marketing dla początkujących

Chcąc zagłębić się w skomplikowany świat marketingu i sprzedaży, należy zacząć od podstaw, które wskażą nam prawidłowe kierunki działania. Na początek warto sięgnąć po książkę Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy pod red. Lechosława Garbarskiego i Magdaleny Krzyżanowskiej. Podręcznik skierowany jest do studentów marketingu i zarządzania oraz dla osób zainteresowanych tematyką marketingu. Uczy on stosowania marketingu w praktyce, bazując na doświadczeniu ostatnich kilkudziesięciu lat.

 

Next Tech – technologie nowej generacji

Technologie Next Tech zostały stworzone z myślą o marketerach, by pomóc im szybciej i łatwiej tworzyć i uatrakcyjniać oferty dla klientów na każdym etapie zakupu. Na tej tematyce skupił się Philip Kotler w Marketing 5.0. Technologie Next Tech. Książka zawiera analizę kilku czynników: zmiany pokoleniowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie, nowe kierunki strategiczne obierane przez firmy oraz realia szybko rozwijającej się technologii. Pozycja ta jest idealnym wyborem dla praktykujących menadżerów.

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
65,63 
E-MARKETING
E-MARKETING
Planowanie, narzędzia, praktyka
43,73 
David Meerman Scott
Nowe zasady marketingu i PR
Nowe zasady marketingu i PR
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
58,32 
OUTLET
David Meerman Scott
Nowe zasady marketingu i PR OUTLET
Nowe zasady marketingu i PR OUTLET
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
39,95 
chwilowo niedostępny
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0
Marketing 5.0
Technologie Next Tech
36,42 
OUTLET
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0 OUTLET
Marketing 5.0 OUTLET
Technologie Next Tech
24,95 
niedostępny
Norbert Oruba
Marketing w twojej firmie
Marketing w twojej firmie
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
29,13 
OUTLET
Norbert Oruba
Marketing w twojej firmie OUTLET
Marketing w twojej firmie OUTLET
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
19,95 
niedostępny
Jacek Barlik
Doskonałe Public Relations
Doskonałe Public Relations
Teorie, kontrowersje, debaty
40,08 
OUTLET
Jacek Barlik
Doskonałe Public Relations OUTLET
Doskonałe Public Relations OUTLET
Teorie, kontrowersje, debaty
27,45 
Grzegorz Hajduk
Zarządzanie komunikacją marketingową
Zarządzanie komunikacją marketingową
Integracja - nowe media - outsourcing
40,08 
OUTLET
Grzegorz Hajduk
Zarządzanie komunikacją marketingową OUTLET
Zarządzanie komunikacją marketingową OUTLET
Integracja - nowe media - outsourcing
27,45 
chwilowo niedostępny
Grzegorz Mazurek
E-MARKETING wyd 1
E-MARKETING wyd 1
Planowanie, narzędzia, praktyka
43,73 
chwilowo niedostępny
OUTLET
Grzegorz Mazurek
E-MARKETING OUTLET
E-MARKETING OUTLET
Planowanie, narzędzia, praktyka
29,95 
niedostępny
OUTLET
Grzegorz Mazurek
E-MARKETING TW OUTLET
E-MARKETING TW OUTLET
Planowanie, narzędzia, praktyka
34,95 
niedostępny
Wojciech Budzyński
Public relations
Public relations
Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
32,78 
Elżbieta Żurek
Wystąpienia perswazyjne
Wystąpienia perswazyjne
Biznes, media, polityka
29,13 
Ewelina Koch
Email marketing
Email marketing
Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
25,48 
OUTLET
Ewelina Koch
Email marketing OUTLET
Email marketing OUTLET
Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
17,45 
Damian Sałkowski
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
25,48 
chwilowo niedostępny
Damian Sałkowski, Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Kamil Sztubecki
Marketing internetowy
Marketing internetowy
Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
25,48 
chwilowo niedostępny
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących
25,48 
OUTLET
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących OUTLET
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących OUTLET
17,45 
Stanisław Ślusarczyk
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
21,83