Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się

Kategorie

menu

Podręczniki Akademickie

Typ produktu

Kategoria podręczniki akademickie

W kategorii podręczniki akademickie najlepiej odnajdą się studenci studiów dziennych, zaocznych, podyplomowych i doktoranckich, na kierunkach takich jak m.in.:

  • bankowość i finanse,
  • marketing,
  • rachunkowość,
  • dziennikarstwo i media,
  • politologia.

 

Wydawnictwo Poltext oferuje szeroki wybór podręczników akademickich dla studentów różnych dziedzin. Studenci historii, bankowości i finansów, marketingu, rachunkowości, dziennikarstwa, politologii oraz innych kierunków znajdą tutaj odpowiednie materiały do nauki. Dobre podręczniki akademickie są przydatne podczas przygotowywania się do egzaminów czy pisania prac zaliczeniowych. Wykładowcy akademiccy również skorzystają z poszczególnych publikacji, wykorzystując je jako wsparcie w prowadzeniu wykładów i seminariów.

 

Podręczniki akademickie na kierunku finanse i rachunkowość

Ryzyko bankowe to zagrożenie polegające na nieosiągnięciu przez bank oczekiwanych efektów. Wpłynąć może ono negatywnie na jego funkcjonowanie, rozwój oraz przede wszystkim zadowolenie klientów. W celu zapobiegania niekorzystnym sytuacjom, powstały liczne regulacje, związane z restrukturyzacją, bądź cyberbezpieczeństwem. Bliżej zapoznać się z nimi możemy, dzięki książce Małgorzaty Iwanicz-Drozdowskiej – Zarządzanie ryzykiem bankowym, która nie tylko przybliża przepisy prawne związane z ryzykiem bankowym, ale również ukazuje skutki globalnego kryzysu finansowego.


Książki i podręczniki o polityce zagranicznej

Polityka zagraniczna jest obecnie tematem bardzo popularnym, którym interesuje się coraz więcej osób. Strategie mniejszych państw oraz mocarstw są wnikliwie brane pod lupę przez specjalistów w tej dziedzinie oraz osoby, które nigdy wcześniej nie interesowały się tym zagadnieniem. Książka Polityka zagraniczna – Teresy Łoś-Nowak porusza problematykę polityki zagranicznej, porównując jej modele z realną polityką zagraniczną państw. Pozycja ta, to odpowiedni wybór dla studentów politologii, czy europeistyki.

 

E-marketing, podręczniki akademickie

E-marketing jest bardzo rozbudowaną dziedziną, która skupia się na wszelkich działaniach ułatwiających otrzymanie oczekiwanych rezultatów i trafienie do jak największej ilości klientów. Polega między innymi na tworzeniu treści, pozycjonowaniu ich poprzez SEO i reklamowaniu w wyszukiwarkach, bądź social mediach. Ze wszystkimi narzędziami do e-marketingu, niezbędnymi do jego efektywnego wykorzystania, zapoznać możemy się dzięki książce E-marketing pod red. Grzegorza Mazurka, która w prosty sposób pomaga stawiać pierwsze kroki w internetowym świecie marketingu.

E-MARKETING
E-MARKETING
Planowanie, narzędzia, praktyka
44,93 
Małgorzata Iwanicz-Drozdowska
Zarządzanie ryzykiem bankowym. Nowe wydanie
Zarządzanie ryzykiem bankowym. Nowe wydanie
41,18 
OUTLET
Małgorzata Iwanicz-Drozdowska
Zarządzanie ryzykiem bankowym. Nowe wydanie OUTLET
Zarządzanie ryzykiem bankowym. Nowe wydanie OUTLET
27,45 
chwilowo niedostępny
Marek Panfil, Andrzej Szablewski
Wycena przedsiębiorstwa
Wycena przedsiębiorstwa
Od teorii do praktyki
52,42 
OUTLET
Marek Panfil, Andrzej Szablewski
Wycena przedsiębiorstwa OUTLET
Wycena przedsiębiorstwa OUTLET
Od teorii do praktyki
34,95 
chwilowo niedostępny
Piotr Wawrzyk
Przestrzeń wolności, bezpieczeństwa i sprawiedliwości Unii Europejskiej
Przestrzeń wolności, bezpieczeństwa i sprawiedliwości Unii Europejskiej
41,18 
Małgorzata Iwanicz-Drozdowska
Zarządzanie ryzykiem bankowym
Zarządzanie ryzykiem bankowym
44,93 
chwilowo niedostępny
Zbigniew Pawlak
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
48,68 
nakład wyczerpany
Monika Trojanowska-Strzęboszewska
Trzy oblicza unijnych granic
Trzy oblicza unijnych granic
Polityka granic zewnętrznych Unii Europejskiej
37,42 
chwilowo niedostępny
Teresa Łoś-Nowak
Polityka zagraniczna
Polityka zagraniczna
Aktorzy - potencjały - strategie
48,68 
OUTLET
Teresa Łoś-Nowak
Polityka zagraniczna OUTLET
Polityka zagraniczna OUTLET
Aktorzy - potencjały - strategie
32,45 
E-MARKETING EBOOK
E-MARKETING EBOOK
Planowanie, narzędzia, praktyka
44,93 
Leszek Olszański
Media i dziennikarstwo internetowe EBOOK
Media i dziennikarstwo internetowe EBOOK
35,93