W dniach 27.05-28.05 kontakt z działem obsługi klienta jest utrudniony, na wszystkie wiadomości odpowiemy do 29.05.
Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość :)
W dniach 27.05-28.05 kontakt z działem obsługi klienta jest utrudniony, na wszystkie wiadomości odpowiemy do 29.05.
Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość :)
Komunikacja jest podstawowym procesem, wykorzystywanym codziennie przez każdego z nas. Polega na przekazywaniu informacji, pomysłów, czy emocji pomiędzy ludźmi w celu nawiązania relacji, wymiany myśli, czy próby zrozumienia drugiej strony. Komunikacja odbywać może się za pomocą słów, gestów, tekstu, a nawet wyrazu twarzy, czy tonu głosu.
Negocjacja jest procesem, w którym dwie lub więcej stron próbują dotrzeć do wspólnego, satysfakcjonującego dla każdego rozwiązania w konkretnych kwestiach, zwykle dotyczących sprzeczności w interesach lub oczekiwaniach. Negocjacje można prowadzić w celu rozwiązania konfliktów politycznych, ustalenia dobrych warunków umów biznesowych, czy też w innych sytuacjach, w których istotne jest osiągnięcie kompromisu.
W książkach o komunikacji i negocjacjach znajdziemy wiele informacji dostarczającej nam praktycznych wskazówek, które możemy wykorzystać w trakcie procesu negocjacyjnego. Nauczyć możemy się z nich między innymi:
Książki o komunikacji i negocjacjach dostarczają praktycznych wskazówek oraz technik, które możemy zastosować zarówno w życiu codziennym, jak i zawodowym. Warto po nie sięgnąć, aby doskonalić komunikację interpersonalną, co pozwala rozwijać umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji. Dzięki książkom Wydawnictwa Poltext nauczysz się, jak budować relacje, wpływać na innych ludzi za pomocą mowy i języka ciała oraz zarządzać konfliktami w najtrudniejszych sytuacjach. Dostępne książki są napisane w przystępny sposób i dostarczają praktycznych przykładów oraz wskazówek, które pomogą Ci osiągnąć sukces w negocjacjach i budowaniu trwałych relacji osobistych oraz zawodowych. Niezależnie od tego, czy chcesz nawiązywać nowe znajomości, czy doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne, nasze książki zapewnią Ci potrzebną wiedzę i dostarczą inspiracji.
Key Account Manager, to osoba, która odpowiada za kontakty i relacje biznesowe z dużymi firmami, do których nierzadko zaliczyć można również przedsiębiorstwa międzynarodowe. Do jego obowiązków zalicza się tworzenie kampanii i projektów oraz koordynacja zaangażowanych w niego specjalistów, a także pozyskiwanie nowych klientów i ofert. By zostać key account managerem, niezbędne jest posiadanie umiejętności negocjacyjnych, które będą w stanie zapewnić sukces swojej firmie. Rady i wskazówki potrzebne do tego, by nabyć wiedzę jak zostać dobrym negocjatorem ujęte zostały w książce Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji Krzysztofa Kałuckiego, który przedstawia narzędzia niezbędne do przygotowania się do negocjacyjnych rozmów.
Jak mówić, by zostać wysłuchanym? Jak komunikować w relacjach międzyludzkich, w tym także w biznesie i negocjacjach? Dowiedz się, na czym polega skuteczna komunikacja, sięgając po książki Wydawnictwa Poltext. Świadoma komunikacja interpersonalna wymaga znajomości podstaw psychologii. Ważna jest też komunikacja niewerbalna, gestykulacja, mimika twarzy. Poznaj te i inne fascynujące aspekty komunikacji, sięgając po pozycje książkowe dostępne w tej kategorii.