Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek – rektor Akademii Leona Koźmińskiego, redaktor naukowy i współautor podręcznika „E-marketing: planowanie, narzędzia i praktyka” (Poltext, 2018), wyróżnionego w 2020 r. przez Polską Akademię Nauk jako wiodący podręcznik w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości oraz autor książki „Transformacja cyfrowa: perspektywa marketingu” (PWN, 2019).

Związany z ALK od 2005 r. jako pracownik naukowy w Katedrze Marketingu, od 2020 r. profesor tytularny. Prowadzi zajęcia na wszystkich poziomach kształcenia z takich przedmiotów jak: Marketing, Transformacja Cyfrowa, Marketing Internetowy, Social Media Marketing, Strategic Digital Marketing. Koordynuje w ALK programy studiów związanych z szeroko rozumianą cyfryzacją: Koźmiński MBA Digital, Marketing Internetowy, Handel Elektroniczny, Cyfrowa Transformacja Biznesu oraz Menedżer Przemysłu 4.0. W pracy badawczej specjalizuje się w tematyce transformacji cyfrowej organizacji, e-handlu oraz marketingu cyfrowego.

Był profesorem wizytującym m.in. w: ESCP Europe, SKEMA Business School i École de Management de Normandie (Francja), ISCTE (Portugalia), Nottingham Trent University (Wlk. Brytania), Soongsil University (Korea Płd.), Universidad del Pacifico (Peru), Univeristy of Reykjavik (Islandia).