Przerwało mi płatność! Jak mogę ją ponowić?
Zadzwoń do Działu Obsługi Klienta: 665055813 lub wyślij maila: zamowienia@mtbiznes.pl. Podaj nam numer zamówienia, a my prześlemy Ci link do płatności.
Zadzwoń do Działu Obsługi Klienta: 665055813 lub wyślij maila: zamowienia@mtbiznes.pl. Podaj nam numer zamówienia, a my prześlemy Ci link do płatności.
Napisz do nas: zamowienia@mtbiznes.pl i podaj numer zamówienia. Kiedy przesyłka do nas wróci, wyślemy ją ponownie.
Jeśli chcesz zamówić do 50 egzemplarzy:
Podaj tytuł i ilość egzemplarzy, jaką chcesz zamówić. Sprawdzimy, ile sztuk mamy w magazynie. Wtedy będziemy mogli dostosować cenę do Twojego zapytania.
A jeśli chcesz zamówić więcej niż 50 egzemplarzy, skontaktuj się z menedżerem ds. klienta biznesowego, Pawłem Jaczewskim:
Paweł dopasuje ofertę do Twoich potrzeb.
Proformę wystawimy Ci tylko wtedy, gdy Twój zakup będzie dla firmy. Złóż zamówienie na naszej stronie internetowej i wybierz płatność PayU. Zamiast płacić, wyślij ją nam na zamowienia@mtbiznes.pl. W odpowiedzi wyślemy Ci proformę. Zrealizujemy Twoje zamówienie w ciągu 1 – 2 dni roboczych od dnia, w którym je opłacisz.
Faktury z odroczonym terminem płatności wystawiamy dla instytucji publicznych: szkół, gmin, bibliotek itp. Złóż zamówienie na naszej stronie internetowej i wybierz płatność PayU. Zamiast płacić, wyślij ją nam na zamowienia@mtbiznes.pl. Zmienimy sposób płatności i przekażemy zamówienie do realizacji. Jeśli potrzebujesz na fakturze danych nabywcy i odbiorcy, napisz o tym w uwagach do zamówienia lub w treści maila.
Wybierz najwygodniejszą metodę:
Jeśli chcesz zapłacić na podstawie faktury proforma lub faktury z odroczonym terminem płatności, napisz do nas: zamowienia@mtbiznes.pl.
Zgodnie z prawem mamy na to 14 dni. W praktyce — zwrócimy pieniądze w chwili, gdy Twoje zamówienie wróci do magazynu. A jeśli anulujesz zamówienie, zanim je wyślemy, pieniądze zwrócimy od razu.
Tak. Napisz o tym w uwagach do zamówienia, a my wyślemy je w odpowiadającym Ci czasie.
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Jeśli Twoje zamówienie dotarło uszkodzone, niekompletne lub błędne, napisz do nas: zamówienia@mtbiznes.pl. Wybierz jedną z opcji:
Kiedy zarejestrujemy zgłoszenie o brakującej książce, od razu Ci ją wyślemy.
Może zdarzyć się, że to Ty pomylisz się przy składaniu zamówienia. To dla nas nie problem! Jeśli Twoja książka jest jeszcze w paczkomacie, po prostu jej nie odbieraj. Po dwóch dniach paczka wróci do nas, a my zwrócimy Ci pieniądze.
A jeśli zauważysz swój błąd dopiero po otwarciu paczki? Również nic się nie stało. Zwróć ją nam na swój koszt. Masz 14 dni, żeby zgłosić zwrot i kolejnych 14 dni, żeby wysłać nam książkę.