Biznes

Potęga eksperymentowania. Podejmowanie decyzji w świecie, którym rządzą dane

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: TO3194
Ean: 9788396650665
Data premiery: 2023
Oprawa: twarda
Liczba stron: 224

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin

Czas na eksperyment! Zainspiruj się doświadczeniami największych firm i zacznij śmiało eksperymentować w biznesie – z sukcesami!

Dlaczego warto eksperymentować w biznesie? Chociażby dlatego, żeby podobnie jak eBay nie tracić 50 milionów dolarów rocznie na zbędne działania. Eksperyment amerykańskiego giganta z reklamami w Google pokazał, że jego strategia reklamowa była okropnym marnotrawstwem pieniędzy, opartym na błędnych założeniach. Testy pozwoliłby eBay’owi zdiagnozować błąd w ich podejściu i opracować nowe, efektywniejsze rozwiązanie.

Książka „Potęga eksperymentowania” dostarczy Ci opracowanych naukowo wskazówek, jak mądrze eksperymentować. „W trakcie lektury tej książki czytelnik bliżej zapozna się z rodzajami eksperymentów przeprowadzanych przez firmy i rządy – oraz podejmowanymi na ich podstawie decyzjami. W całej książce będziemy też przedstawiać wnioski, jakie można wysnuć z eksperymentów, oraz podpowiemy, gdzie i kiedy są one najbardziej użyteczne” – piszą we wstępie Michael Luca i Max H. Bazerman, autorzy książki.

Na przykładzie firm takich, jak Alibaba, Uber, eBay, Airbnb i StubHub autorzy pokazują, jak przeprowadzać eksperymenty i wyciągać z nich wnioski, by lepiej zrozumieć zachowania klientów i przewidzieć, jak nowe pomysły oraz zmiany w produktach i usługach wpłyną na użytkowników. Udowadniają także, jak testy prowadzone z udziałem organizacji i wewnątrz nich pomagają uzyskać nowe spojrzenie na biznes, w tym sposób podejmowania decyzji, obecne procesy w firmie czy oferowane produkty.

Czego się dowiesz z książki „Potęga eksperymentowania”?

  • Jak wygląda fascynująca, nierzadko przewrotna historia rewolucji eksperymentalnej?
  • Jaką rolę odgrywają eksperymenty w biznesie? Dlaczego warto je przeprowadzać?
  • Jak eksperymenty pozwalają przewidzieć i zrozumieć zachowania użytkowników naszych produktów i usług?
  • Jakich lekcji, błędów i najlepszych praktyk możemy uczyć się od firm jak Airbnb, Uber i eBaya?
  • Jak podejmować dobre decyzje na podstawie danych i wniosków płynących z eksperymentów?
  • Jak NIE przeprowadzać i intepretować eksperymentów w biznesie?

Producent / Podmiot odpowiedzalny

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Adres

al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: infolinia|ican.pl| |infolinia|ican.pl

Telefon: 22 11 33 444

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Nasi klienci wybrali także