Książki o zarządzaniu

Zarządzanie można opisać, jako działanie, które skupia się na wszystkich zagadnieniach dotyczących planowania, organizowania oraz podejmowania decyzji, jeśli chodzi o osoby lub zasoby. Wszystko to, razem z kierowaniem odpowiednimi procesami i ludźmi ma doprowadzić do sprawnego osiągnięcia postawionych sobie celów. Dobre zarządzanie jest podstawą skutecznego funkcjonowania całego przedsiębiorstwa.

Jakie są najlepsze książki o zarządzaniu dla studentów?

Chcąc zapoznać się dokładnie z wszystkimi zagadnieniami oaz problemami szczegółowymi, dotyczącymi zarządzania, warto sięgnąć po podręcznik, który został stworzony w celu jak najlepszego przekazania wiedzy na ten temat. Mowa tu o książce Zarządzanie. Teoria i praktyka, która skutecznie wprowadza w świat zarządzania, będąc bardzo dobrą podstawą przed zagłębianiem się w ten temat. Podręcznik zawiera dużo barwnych przykładów, licznych wyróżnień, tabeli i kolorowych rysunków, które pozwalają na przyjemną naukę. Książka jest kierowana i wybierana nie tylko przez studentów, ale również akademickich wykładowców.

Jakie są dobre książki o zarządzaniu finansami?

Otoczenie społeczno-gospodarcze wciąż się zmienia, a co za tym idzie, zmieniają się również wymagania, do których przedsiębiorstwa muszą się dostosować. Dotyczy to między innymi również banków, które pełniąc rolę pośredników finansowych, muszą podążać za zmianami, co niesie związane z tym konsekwencje. Tą obszerną tematykę porusza M. Iwanicz – Drozdowska w swojej książce Zarządzanie finansowe bankiem w erze cyfrowej. Dzięki niej możemy dowiedzieć się więcej na temat funkcjonowania i efektywności działalności banków, zarządzaniu rynkiem bankowym oraz jego kapitałem, a także zapoznać się ze sprawozdaniami finansowymi, które mają kluczowe znaczenie w kształtowaniu relacji z otoczeniem.

Jak zarządzać centrum handlowym?

Od kilkunastu lat można zaobserwować niesamowity wykwit nowych centrów handlowych, przyciągających do swoich sklepów barwnymi, neonowymi szyldami. Coraz trudniej zaistnieć na rynku i zainteresować klientów kolejnym powstającym centrum, dlatego kluczem jest tutaj prawidłowe zarządzanie inwestycją. By dostosować się do obecnego rynku, należy szczegółowo zapoznać się z nowoczesną technologią sprzedaży oraz być przygotowanym na obecność ogromnej konkurencji. Najlepsze rady w tym zakresie znajdziemy w książce Zarządzanie nieruchomościami handlowymi pod redakcją Iwony Foryś. Poradnik ukazuje nam obowiązujące współczesne trendy, sposoby opracowania umów oraz zagadnienia dotyczące zarządzania operacyjnego. Książka ta jest idealnym wyborem dla osób, które chcą poznać tajniki zarządzania centrum handlowym, bazując na radach wybitnych specjalistów dziedzinie zarządzania i dzięki temu wejść na krętą drogę do sukcesu. 

Książki – zarządzanie – poznaj nasze bestsellery

Chcesz zgłębiać wiedzę na temat zarządzania, zaistnieć w biznesie, rozwijać własną firmę? Poznaj najlepsze książki o zarządzaniu dostępne w Księgarni Gruby Tom. Publikacje z kategorii zarządzanie zawierające sprawdzone metody najwybitniejszych biznesmenów, osób na stanowiskach kierowniczych i związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Naucz się technik motywacji pracowników, dowiedz się, jak zwiększyć innowacyjność organizacji i odnieść sukces dzięki odpowiedniemu zarządzaniu ludźmi.

 

W pozostałych kategoriach Księgarni Gruby Tom dostępne są również książki o marketingu, książki o psychologii i socjologii, książki biznesowe i wiele więcej.

Keith Ferrazzi , Paul Hill
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Howard Steven Friedman , Akshay Swaminathan
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Jarosław Rubin , Wiesław Grabowski , Marek Naumiuk
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Paweł Dec , Piotr Masiukiewicz
Produkt niedostępny
Do koszyka
Machalska Marta , Sitarska-Piwko Agnieszka
Produkt niedostępny
Do koszyka
Scott Smith , Susan Cox-Smith
Produkt niedostępny
Do koszyka
Łukasz Sułkowski , Roksana Ulatowska
Produkt niedostępny
Do koszyka
Bent Flyvbjerg , Dan Gardner
Produkt niedostępny
Do koszyka
Adam Hamrol
Produkt niedostępny
Do koszyka
Chip Espinoza , Mick Ukleja
Produkt niedostępny
Do koszyka
Chip Espinoza , Joel Schwarzbart
Produkt niedostępny
Do koszyka
Małgorzata Bartosik-Purgat
Produkt niedostępny
Do koszyka
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Joanna Paliszkiewicz
Produkt niedostępny
Do koszyka
Czainska Katarzyna
Produkt niedostępny
Do koszyka
Blog Grubytom
Przewaga konkurencyjna. Dla jednych to sformułowanie może brzmieć jak biznesowa językowa wata. Dla innych będzie to z kolei sedno funkcjonowania na rynku. I konieczny składnik przetrwania oraz rozwoju. A mówiąc zwyczajnie, przewaga konkurencyjna jest tym, co naszą firmę odróżnia na plus od reszty. Gdybyśmy zapytali dr Agę Szóstek, która specjalizuje się w projektowaniu doświadczeń, czym się odróżnić - być może powiedziałaby: smakiem. Co smak ma wspólnego ze strategią biznesową?
16.10.2024
Blog Grubytom
Innowacyjność, elastyczność i zdolność do ciągłej adaptacji to cechy, które wymusza na nas praca. Jednak wiele organizacji, zamiast je stymulować, nieświadomie tworzy kulturę milczenia, w której pracownicy boją się wyrażać swoje obawy lub zadawać pytania. Amy C. Edmondson w swojej książce "Firma bez strachu" podkreśla, że takie milczenie może prowadzić do poważnych konsekwencji, zarówno w kontekście wyników biznesowych, jak i bezpieczeństwa fizycznego czy psychicznego pracowników.
04.09.2024
Blog Grubytom
Współczesne miejsca pracy często koncentrują się na pracy zespołowej i otwartej komunikacji, zakładając, że to klucz do sukcesu. Jednak Susan Cain w swojej książce "Ciszej proszę... Siła introwersji w świecie, który nie może przestać gadać" podkreśla, że nadmierne poleganie na tych metodach może przynieść odwrotny skutek. Autorka w swojej książce udowadnia, że praca w pojedynkę często skłania do głębszej refleksji i niweluje efekt tak zwanego "myślenia grupowego".
19.08.2024