Outlet

Instytucjonalna Teoria Przedsiebiorstw(a) Outlet

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Kod produktu: TO1055D
Ean: 6988376958824
Data premiery: 2021

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin

Egzemplarz outletowy. Może posiadać drobne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki

Autor podjął, z perspektywy instytucjonalnej, próbę odpowiedzi na wiele pytań nurtujących badaczy fenomenu istnienia, organizacji i funkcjonowania przedsiębiorstw(a) – abstrakcyjnego bytu wymyślonego przez i dla człowieka. W odpowiedzi na nie autor stworzył wielopoziomową metaforyczną architektoniczną budowlę instytucjonalnej teorii przedsiębiorstwa. Za pomocą metafor „cegieł” i „spoiw” zaprezentował metafory wyższego rzędu opisujące cztery teorie (nurty) wchodzące w skład nowej ekonomii instytucjonalnej,  starające się poznać przedsiębiorstwa z czterech perspektyw badawczych: metafory systemu (teoria wyboru publicznego), metafory teatru/dramatu (teoria praw własności), metafory dramatu/teatru (teoria agencji), metafory mechanizmu (teoria kosztów transakcyjnych).

Producent / Podmiot odpowiedzalny

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Wydawnictwo

Adres

ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław Polska

Kontakt

E-mail: wydaw|ue.wroc.pl| | wydaw|ue.wroc.pl

Telefon: 71 36 80 134

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę: