Matematyka, fizyka, astronomia, informatyka

Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Ean: 9788301198992
Numer wydania: wydanie 1
Data premiery: 20.08.2018
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: twarda
Liczba stron: 1100

Wysyłka

Produkt niedostępny, e-booki i audiobooki natychmiast!

Biblioteka wxWidgets jest potężnym, wieloplatformowym narzędziem, stworzonym do pisania aplikacji okienkowych, przeznaczonych dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych. Jest wzbogacona o szereg narzędzi, umożliwiających realizację większości zadań i wymagań stawianych przed nowoczesnymi programami - w tym m.in. pełną obsługę współbieżności, obsługę protokołów sieciowych, czy też obsługę nowoczesnego OpenGL, choć to jedynie mała część jej możliwości. Co ważne, licencja wxWidgets pozwala na jej dowolne wykorzystanie w projektach każdego rodzaju, natomiast bogaty zestaw rozszerzeń znakomicie zwiększa zakres, w którym może być stosowana.

Biblioteka wxWidgets jest wykorzystywana między innymi przez NASA do tworzenia oprogramowania pracującego z teleskopami kosmicznymi, a także przez koncern zbrojeniowy Lockheed Martin, czy też firmę AMD. Z jej pomocą stworzono szereg popularnych aplikacji, takich jak FileZilla, CodeLite, czy RapidSVN, a także wiele innych.

Niniejsza książka to kompleksowy i wyjątkowy przewodnik po wxWidgets. To publikacja skierowana do wszystkich programistów C++ – także tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie programowania GUI i programowania wieloplatformowego. Każdy kolejny rozdział wprowadza Czytelnika w coraz bardziej złożone i zaawansowane techniki wxWidgets, a zawarte w niej liczne przykłady kodu można uruchomić na większości popularnych platform systemowych. Możliwe będzie poznanie m.in. wyglądu struktury aplikacji wxWidgets oraz działanie i możliwość wykorzystania kluczowych typów wxWidgets takich jak wxString czy wxDateTime.

Dzięki lekturze Czytelnik nauczy się:

  • jak utworzyć pierwsze okno, wzbogacając je o pasek stanu i pasek menu oraz inne elementy i kontrolki GUI,
  • pracować ze standardową i dynamiczną obsługą zdarzeń,
  • pisać atrakcyjne programy,
  • wykorzystywać standardowe okna dialogowe oraz pisać własne i kontrolować pozyskiwane przy ich pomocy dane wejściowe,
  • pracować z plikami, czy formatem XML,
  • przechowywać konfigurację programu,
  • tworzyć aplikacje obsługujące różne języki,
  • w jaki sposób napisać własny serwer oraz aplikację kliencką,
  • stworzyć własnego klienta FTP, czy obsłużyć protokół HTTP,
  • projektować oraz realizować własne kontrolki GUI,
  • korzystać z innych zaawansowanych komponentów biblioteki, umożliwiających tworzenie nowoczesnych aplikacji komputerowych różnego typu.

Producent / Podmiot odpowiedzalny

WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA

Adres

UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa Polska

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
9.99 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł --

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę: