Zarządzanie i strategia

Kreatywność w biznesie

Czego możemy się nauczyć od artystów?
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: P11070601
Ean: 9788381753173
Data premiery: 15.10.2021
Format: 165 x 235 mm
Liczba stron: 336

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!


Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć.

Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich sugestiami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności.

Zawsze warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces tworząc wspaniałe filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane przez szerokie grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby postępowania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspirację dla osób związanych z biznesem.


 Lechosław Garbarski zabiera nas – menedżerów i profesjonalistów zarządzania – w niezwykłą podróż do świata sztuki i jej twórców. To jest podróż studialna. Odkrywamy nowe, nieznane światy, uczymy się kreatywności u jej najczystszych źródeł.
 - prof. Andrzej K. Koźmiński, honorowy prezydent Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie

 Książka jest niezwykłym studium o kreatywności w biznesie, sformułowanym w oparciu o wykorzystanie wiedzy, osiągnięć, refleksji i przemyśleń artystów i twórców. Wywiady z wybitnymi ludźmi sztuki i nauki pozwoliły zidentyfikować świat kreatywności i dokonać jego znakomitej implementacji do sfery biznesu.
 - prof. Jan W. Wiktor, kierownik Katedry Marketingu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

 Autor niczym Sherlock Holmes zauważa niezauważalne szczegóły, dostrzega niedostrzegalne niuanse, słyszy to, co niewypowiedziane, a przede wszystkim wyjaśnia Wielką Tajemnicę Kreatywności w jedyny w swoim rodzaju, analityczny i błyskotliwy sposób. Po przeczytaniu książki możemy niczym Archimedes krzyczący Eureka! zawołać: Sic mundus creatus est!
 - Paweł Burczyk, aktor, choreograf, reżyser
 



Lechosław Garbarski – profesor, kierownik Katedry Marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w zakresie marketingu, strategii marketingowych i postępowania nabywców na rynku. Jest autorem ponad 300 prac, z których większość została opublikowana w książkach, czasopismach oraz materiałach konferencyjnych w Polsce i za granicą. Członek założyciel Stowarzyszenia Stypendystów Fulbrighta w Polsce. Konsultant wielu firm. Dyrektor Kozminski Advanced Management Program.

Producent / Podmiot odpowiedzalny

Poltext sp. z o.o.     

Adres

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy|mtbiznes.pl| |handlowy|mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
9.99 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł --

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę: