Outlet

Inwestycyjny wymiar konsumpcji Outlet

Istota, formy, znaczenie
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: P12090201D
Ean: 5691246784820
Data premiery: 21.02.2020
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 208

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin

Egzemplarz outletowy. Może posiadać drobne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki

 

MONOGRAFIA NAUKOWA


Do niedawna ekonomia zajmowała się konsumpcją głównie jako efektem procesu produkcji, służącym zaspokajaniu potrzeb człowieka. Takie traktowanie konsumpcji zmienia się: obecnie coraz częściej postrzega się konsumpcję jako źródło powstawania i rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego. Ta zmiana zaczęła się w drugiej połowie XX wieku, kiedy
to ważnymi czynnikami rozwoju gospodarczego stały się wiedza i innowacje, w tym innowacje technologiczne
i komunikacyjne. Książka ukazuje genezę i czynniki nowych relacji konsumpcja – inwestycje oraz wyjaśnia istotę tych procesów i ich skutki.

 

 Większość współczesnych społeczeństw (głównie Zachodu i Północy) staje się tzw. społeczeństwami dobrobytu, społeczeństwami masowej konsumpcji. Procesy te przewartościowują rolę konsumpcji zarówno w sferze gospodarki, jak
i życia społecznego z biernej na aktywną. Sprawiają, że zmienia się optyka życia gospodarczego i społecznego, zarówno
w aspekcie teoretycznym, jak i w sferze realnej. Jedną z takich zmian jest inne postrzeganie relacji konsumpcja – inwestycje. W tradycyjnej ekonomii i polityce gospodarczej kategorie te były przeciwieństwami (albo konsumpcja, albo inwestycje), podczas gdy dzisiaj coraz częściej dostrzega się między nimi – i to na coraz większą skalę – zjawiska substytucji, komplementarności oraz synergii.

Książka proponuje takie właśnie, nowe spojrzenie na współczesne związki pomiędzy konsumpcją a inwestycjami wraz
z próbą ich wyjaśnienia. Chodzi konkretnie o to, że konsumpcja, a przynajmniej jej nie-które rodzaje nabierają współcześnie cech inwestycji, i to coraz ważniej-szych, a niekiedy już wiodących i decydujących o obecnym i przyszłym kształcie rozwoju gospodarczego i przekształceniach społecznych, a w ślad za tym – o poziomie i jakości życia ludzi.

 - z recenzji prof. dr. hab. Czesława Bywalca, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Katedra Ekonomii

Producent / Podmiot odpowiedzalny

Poltext sp. z o.o.     

Adres

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy|mtbiznes.pl| |handlowy|mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
9.99 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę: