Marketing, Storytelling i PR

Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy

Autorzy: Richard Shotton
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: MT24020
Ean: 9788382314687
Numer wydania: 1
Data premiery: 07.02.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny: The Illusion of Choice: 16 ½ psychological biases that influence what we buy
Liczba stron: 248
Przekład: Magda Witkowska

Przeczytaj fragment

Nie musisz od razu kupować. Dajemy Ci możliwość przeczytania bezpłatnie fragmentu książki już teraz!

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!

Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się.

 

Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina?

 

Iluzja wyboru omawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań!

 

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu?
  • Jak efekt Ikea wpływa na sprzedaż popularnych ciast?
  • Jaką „zagrywkę” stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków później orientujesz się, że pora iść spać?

 

Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory, opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta.

 

Iluzja wyboru - recenzje:

Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło mnie w tej książce, to połączenie wiedzy naukowej z praktycznymi przykładami. Shotton pokazuje, jak przełożyć wiedzę o błędach poznawczych na konkretne działania marketingowe i sprzedażowe.
- Anna Prończuk-Omiotek, Co-Founder SalesYY.com i WebAmigos.pl

 

Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 16½ efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisane na tyle prosto, aby nie tylko je poznać, ale i zrozumieć, jak z nimi działać. Chcesz wzmocnić swój przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje swoich klientów czy odbiorców? Świetny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj!
- 
Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, autor oraz animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #CzytelniaRozwojowa

 

Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę. Jeśli chcesz poznać tajniki ludzkich zachowań i nauczyć się je wykorzystywać, to doskonale trafiłeś. Trzymaj tę książkę pod ręką. Na pewno nie raz zechcesz do niej wrócić.
- Jonah Berger, profesor marketingu w Wharton School przy University of Pennsylvania, autor książek Nieświadome wybory Efekt viralowy
 

Nikogo nie powinno się dopuszczać do pracy przy kampanii, dopóki nie przeczyta tej książki. To antidotum na transakcyjny i oczywisty marketing, którego wszyscy mają już dziś dość.
- Rory Sutherland, autor książki Alchemia, wiceprezes Ogilvy Group

 

Niektóre książki mają robić wrażenie i są napisane skomplikowanym żargonem. Książka ta ma być użyteczna, zaskakująca i praktyczna, dlatego też została napisana prostym językiem angielskim. Te inne książki dobrze wyglądają na półce lub za głową podczas rozmów Zoom. Z tej książki naprawdę będziesz korzystać.
- Dave Trott, dyrektor kreatywny, felietonista Campaign i założyciel wielu agencji

 

Iluzja wyboru jest prowokacyjna i praktyczna. Shotton wykorzystuje to, co najlepsze w naukach behawioralnych, aby pokazać zaskakujące sposoby na ulepszenie swojego biznesu.
- Seth Stephens-Davidowitz, autor bestsellera „NY Times” „Wszyscy kłamią”.

 

Iluzja wyboru - nasza recenzja:

 

Autor książki Iluzja wyboru:

Richard Shotton zaczynał karierę w marketingu, mając dwadzieścia jeden lat, niedługo póżniej założył własną firmę, Astroten. Wspierał klientów takich jak Google, Facebook, Sky czy Mondelez w przekładaniu zdobyczy nauki o ludzkich zachowaniach na konkretne działania marketingowe. Jest autorem książki The Choice Factory, w której podpowiada, jak wykorzystywać zdobycze nauki w biznesie. Została ona uznana za najlepszą książkę sprzedażowo-marketingową w konkursie Business Book Awards. Uzyskała też status bestsellera w serwisie Amazon, a obecnie jest dostępna w dwunastu językach. Od 2021 Richard jest honorowym dożywotnim członkiem IPA, pracuje też w Möller Institute w Churchill College, który stanowi część Cambridge University. Przygląda się możliwościom zastosowania wniosków z badań nad zachowaniami ludzi w praktyce reklamowej. Prowadzi eksperymenty związane z zachowaniami, a ich wyniki opisuje w serwisach Marketing Week, The Drum, Campaign, Admap oraz Quartz. Na plaformie X pisze o najnowszych odkryciach psychologii społecznej, posługując się nickiem @rshotton.

Producent / Podmiot odpowiedzalny

MT Biznes sp z o.o

Adres

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy|mtbiznes.pl| |handlowy|mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł --
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
9.99 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Ten produkt możesz kupić TANIEJ, w zestawie
1 x
Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Richard Shotton
Książka
54.90 zł
1 x
Marketing 6.0
Philip Kotler , Hermawan Kartajaya , Iwan Setiawan
Książka
69.90 zł
Taniej o 30 %
W zestawie oszczędzasz
38 zł
124.80 zł 86.99 zł
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
1 x
Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Richard Shotton
Książka
54.90 zł
1 x
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie
Phil Barden
Książka
74.90 zł
Taniej o 29 %
W zestawie oszczędzasz
38 zł
129.80 zł 91.99 zł
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin

Artykuły

Nasi klienci wybrali także