Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez MT Biznes Sp. z o.o.. Jeśli reklamacja nie może być w tym terminie rozpatrzona, MT Biznes Sp. z o.o. w terminie tym, powiadamia Użytkownika o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
MT Biznes Sp. z o.o. niezwłocznie powiadomi Użytkownika o decyzji dotyczącej przesłanej reklamacji, w formie elektronicznej, na adres wskazany przez Użytkownika w reklamacji.
W przypadku, gdy reklamacja dotyczy zamówionego przez Użytkownika Towaru
do reklamacji należy dołączyć kopię faktury zakupu.
Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej MT Biznes Sp. z o.o., które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.