Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie
Wysyłka
Produkt niedostępny
Wysyłka
Produkt niedostępny
Twoje zasięgi spadają? Chcesz skutecznie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku tworzyć reklamy, które działają. Poznaj najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania. Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom!
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej.
Nauczysz się, jak samodzielnie tworzyć krok po kroku skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, które Artur wypracowywał latami wraz ze swoim zespołem.
Dowiesz się, jak osadzać reklamy na Facebooku i Instagramie w kontekście swoich innych aktywności marketingowych, przestaniesz przepalać budżet reklamowy i osiągniesz lepsze, satysfakcjonujące Cię wyniki.
NA PONAD 300 STRONACH ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI M.IN. NA PYTANIA:
Jak krok po kroku tworzyć reklamy na Facebooku i Instagramie?
Jakie czynniki wpływają na cenę reklam?
Jak tworzyć angażujące grafiki i pisać teksty zachęcające do zakupu?
Jak uruchomić reklamy na Messengerze?
Ile kosztuje generowanie leadów za pomocą formularzy kontaktowych na Facebooku?
Jak analizować reklamy i mierzyć ich skuteczność?
DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA?
Dla marketerów, PR-owców i pracowników agencji reklamowej
Dla właścicieli firm i szefów działu, którzy zlecają reklamy podmiotom zewnętrznym – agencjom, freelancerom
Dla każdego, kto chciałby zgłębić tajniki konfigurowania reklamy na Facebooku i Instagramie
Książka startuje od poziomu osób początkujących – takich, które nigdy jeszcze nie puściły reklamy – i przeprowadza krok po kroku przez poszczególne etapy konfiguracji. Jest w niej również jednak sporo treści dla osób zaawansowanych – trików optymalizacyjnych czy omówienia trudnych przypadków i skomplikowanych rozwiązań. Dlatego właśnie cały jeden moduł (książka składa się z czterech) poświęcony jest optymalizacji działań reklamowych.
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” pomoże Ci zrozumieć cały proces pracy nad kampanią na Facebooku, jak również wychwytywać ewentualne błędy współpracowników, gdyby naszła Cię ochota na kontrolę efektów ich pracy na koncie reklamowym.
DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA?
Gdy siadałem do pisania tej książki, postawiłem sobie dwa cele. Chciałem, żeby czytelnik po jej lekturze:
potrafił samodzielnie skonfigurować krok po kroku kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, które wypracowywałem latami wraz ze swoim zespołem,
osadzał reklamę na Facebooku w kontekście swoich innych pozostałych aktywności marketingowych i rozumiał współzależności między nimi.
Kampania na Facebooku nie działa w izolacji – jest jak każda inna kampania reklamowa.
Zbyt często spotykam się z podejściem, że promowanie postów będzie lekiem na całe zło – uzdrowi słabo funkcjonujący biznes, znajdzie klientów na nieciekawą i nieatrakcyjną usługę, sprzeda wszystko, pomimo problemów z obsługą klienta, i tak dalej.
Dlatego tak bardzo zależało mi na tym, żeby wielokrotnie nawiązywać do innych działań, narzędzi czy sytuacji, które mają i będą mieć wpływ na wyniki Twoich kampanii na Facebooku i Instagramie. Pokazać szerszy kontekst.
Przez kilka lat działania agencji i prowadzenia eksperymentów, które wspólnie z pracownikami prowadzimy wypracowaliśmy szereg praktyk w zakresie remarketingu, które pozwalają nam wznieść kampanie na wyższy poziom.
Nie twierdzę, że są to najlepsze możliwe sposoby działania w każdej sytuacji. Niemniej wdrażamy je praktycznie w każdej kampanii, którą prowadzimy, i pomagają nam one osiągać dobre wyniki lub je poprawiać. Dlatego Ty również daj im szansę!
Artur Jabłoński – CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & social media ads). Pracował m.in. dla firm: Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwo Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, oraz dla województw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego, a także Instytutu Matki i Dziecka.
Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji, przez MŚP, po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 4 tys. godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie.
Autor bestsellerowych poradników biznesowych: „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” (książki, którą trzymasz w rękach), „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” i „Zrozumieć Marketing”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu – www.ArturJablonski.com – i podcastu „Konkretnie o marketingu”.
Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: w Wyższych Szkołach Bankowych, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz na Politechnice Białostockiej.
Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.
Producent / Podmiot odpowiedzalny
Grupa Marketer Sp. z o.o
Adres
Stefczyka 32 lok 5
20-151 Lublin
Polska
Kontakt
Sposób dostawy | Sposób płatności | Koszt | Darmowa dostawa od |
---|---|---|---|
Firma kurierska
![]() |
Płatność na podstawie faktury |
14 zł | od 149 zł |
Kurier DPD
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Firma kurierska DHL
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
InPost Paczkomat 24/7
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
13 zł | od 159 zł |
Punkt DHL Parcelshop
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
14 zł | od 159 zł |
Kurier Inpost
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
14 zł | od 159 zł |
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.