Biznes

Potęga eksperymentowania. Podejmowanie decyzji w świecie, którym rządzą dane

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: TO3194
Ean: 9788396650665
Data premiery: 2023
Oprawa: twarda
Liczba stron: 224

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin

Czas na eksperyment! Zainspiruj się doświadczeniami największych firm i zacznij śmiało eksperymentować w biznesie – z sukcesami!

Dlaczego warto eksperymentować w biznesie? Chociażby dlatego, żeby podobnie jak eBay nie tracić 50 milionów dolarów rocznie na zbędne działania. Eksperyment amerykańskiego giganta z reklamami w Google pokazał, że jego strategia reklamowa była okropnym marnotrawstwem pieniędzy, opartym na błędnych założeniach. Testy pozwoliłby eBay’owi zdiagnozować błąd w ich podejściu i opracować nowe, efektywniejsze rozwiązanie.

Książka „Potęga eksperymentowania” dostarczy Ci opracowanych naukowo wskazówek, jak mądrze eksperymentować. „W trakcie lektury tej książki czytelnik bliżej zapozna się z rodzajami eksperymentów przeprowadzanych przez firmy i rządy – oraz podejmowanymi na ich podstawie decyzjami. W całej książce będziemy też przedstawiać wnioski, jakie można wysnuć z eksperymentów, oraz podpowiemy, gdzie i kiedy są one najbardziej użyteczne” – piszą we wstępie Michael Luca i Max H. Bazerman, autorzy książki.

Na przykładzie firm takich, jak Alibaba, Uber, eBay, Airbnb i StubHub autorzy pokazują, jak przeprowadzać eksperymenty i wyciągać z nich wnioski, by lepiej zrozumieć zachowania klientów i przewidzieć, jak nowe pomysły oraz zmiany w produktach i usługach wpłyną na użytkowników. Udowadniają także, jak testy prowadzone z udziałem organizacji i wewnątrz nich pomagają uzyskać nowe spojrzenie na biznes, w tym sposób podejmowania decyzji, obecne procesy w firmie czy oferowane produkty.

Czego się dowiesz z książki „Potęga eksperymentowania”?

  • Jak wygląda fascynująca, nierzadko przewrotna historia rewolucji eksperymentalnej?
  • Jaką rolę odgrywają eksperymenty w biznesie? Dlaczego warto je przeprowadzać?
  • Jak eksperymenty pozwalają przewidzieć i zrozumieć zachowania użytkowników naszych produktów i usług?
  • Jakich lekcji, błędów i najlepszych praktyk możemy uczyć się od firm jak Airbnb, Uber i eBaya?
  • Jak podejmować dobre decyzje na podstawie danych i wniosków płynących z eksperymentów?
  • Jak NIE przeprowadzać i intepretować eksperymentów w biznesie?

Producent / Podmiot odpowiedzalny

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Adres

al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: infolinia|ican.pl| |infolinia|ican.pl

Telefon: 22 11 33 444

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
9.99 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Nasi klienci wybrali także