Biznes

Doświadczenia klientów Od idei firmy do zachwytu konsumenta

Autorzy: Simon Clatworthy
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: TO1713
Ean: 9788396492319
Data premiery: 2022
Oprawa: twarda

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin

Jak w 5 krokach stać się organizacją zorientowaną na doświadczenie klienta?

Z raportu „Experience is everything” przygotowanego przez PwC wynika, że dla 73% respondentów prywatne doświadczenia są jednymi z najważniejszych czynników, które biorą pod uwagę podczas kolejnych zakupów. Do tej pory już wiele organizacji zrozumiało, że budowanie pozytywnych doświadczeń klienta jest szczególnie ważne. Czy wiedzą one również, jak zadbać o to w praktyce? Jakie konkretne działania powinni podjąć, by budować, jak najlepsze doświadczenia klienta?

Simon Clatworthy, autor książki "Doświadczenia klientów. Od idei firmy do zachwytu konsumenta" odpowiada na te pytania oraz pokazuje, jak krok po kroku przekształcić swoją firmę w organizację zorientowaną na klienta. Przekonuje, że zrozumienie swoich klientów to tylko część procesu. Aby odpowiednio zarządzać ich doświadczeniem należy posiadać kompetencje organizacyjne, które łączą z jednej strony trendy, znaczenie i kulturę, a z drugiej – spełnianie oczekiwań klienta, technologię i organizację.

Książka dostarczy Ci wiedzy w zakresie definiowania empirycznego DNA Twojej firmy, czyli pomoże określić filary Twojej organizacji: misję, wizję, wartości, strategię oraz to, jak postrzegają ją klienci. Dzięki temu poznasz swoją firmę i ustalisz, co jest jej mocną stroną. Pozwoli Ci to stworzyć wyróżniające się oferty oraz zbudować organizację zorientowaną na customer experience.

Poznasz również niezbędne narzędzia, dzięki którym zrozumiesz, że dbanie o doświadczenia klientów to nie tylko dodatek do projektowania produktów oraz usług, ale przede wszystkim kierunek, w którym powinna podążać Twoja organizacja, by opracować atrakcyjne oferty i wrażenia, a także stworzyć bariery dla wejścia konkurencji na Twój rynek.

Dzięki książce:

  • Poznasz pięć kroków niezbędnych do przekształcenia się w organizację zorientowaną na doświadczenia
  • Zapoznasz się z podstawową strukturę potrzebną do zaprojektowania i dostarczenia niezapomnianych wrażeń
  • Dowiesz się, jak klienci doświadczają produktów i usług
  • Opracujesz eksperymentalne DNA jako rozszerzenie DNA Twojej marki

Producent / Podmiot odpowiedzalny

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Adres

al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: infolinia|ican.pl| |infolinia|ican.pl

Telefon: 22 11 33 444

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
9.99 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę: