NIEPERFEKCJONIŚCI Outlet
Nie musisz od razu kupować. Dajemy Ci możliwość przeczytania bezpłatnie fragmentu książki już teraz!
Wysyłka
Produkt niedostępny
Nie musisz od razu kupować. Dajemy Ci możliwość przeczytania bezpłatnie fragmentu książki już teraz!
Wysyłka
Produkt niedostępny
Egzemplarz outletowy. Może posiadać drobne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki
Jak rozwiązywać strategiczne problemy, zarządzać niepewnością i przygotować organizację na zmianę
Problemy stają się coraz bardziej złożone, wieloaspektowe i trudne, a otoczenie – coraz bardziej nieprzewidywalne, czego dowiodła pandemia koronawirusa i zakłócenia w dostawach towarów w wyniku konfliktów w różnych częściach świata. Aby sprostać tym przeciwnościom, organizacje powinny być zwinne i nieperfekcyjne, tolerować niejednoznaczność, brać pod uwagę przeciwieństwa, nieustannie eksperymentować i podejmować ryzyko. Nieperfekcjonizm to strategia w działaniu.
Rob McLean i Charles Conn omawiają sześć stosowanych przez światowych liderów wzajemnie wzmacniających się sposobów myślenia o rozwiązywaniu problemów. Są to:
Umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów można się nauczyć!
Poznaj możliwości, jakie stwarza liderom akceptacja nieperfekcyjności, wieloznaczności i eksperymentowania. Naucz się, jak rozwiązywać nawet najtrudniejsze i enigmatyczne problemy dzięki podejmowaniu ryzyka i zaakceptowaniu wszechobecnej niepewności. To lektura obowiązkowa dla menedżerów, członków zarządów, przedsiębiorców, założycieli firm oraz liderów organizacji non profit i sektora publicznego, którzy poszukują praktycznych strategii, by sprawniej poruszać się w coraz bardziej wymagającym świecie.
Wciągający zbiór często nowatorskich i znakomitych rad dla liderów biznesu, bazujący na wieloletnim doświadczeniu autorów i zawierający wiele zapadających w pamięć przykładów decyzji oraz ich konsekwencji. Nieperfekcjonizm jest wpływową koncepcją.
— prof. Daniel Kahneman,laureat Nagrody Nobla
Książka McLeana i Conna jest jak powiew świeżego powietrza wśród książek o strategiach biznesowych. Autorzy trafnie uznają umiejętność rozwiązywania problemów za najważniejsze narzędzie w rękach stratega i omawiają sześć różnych sposobów myślenia o trudnych sytuacjach w warunkach niepewności. Jeśli twoja firma zmaga się ze „strategiami” przygotowania budżetu na trzy lata, zapoznaj się z tą książką jak najszybciej. Dzięki niej poznasz skuteczne sposoby radzenia sobie z niepewnością i złożonością.
— prof. Richard Rumelt,autor książek Dobra strategia, zła strategia oraz Sedno strategii
W szybko zmieniającym się świecie zwinne sposoby strategicznego myślenia są ważniejsze niż tradycyjne planowanie, które szybko staje się przestarzałe. W moim odczuciu autorom udało się uchwycić istotę ryzyka i podejmowania decyzji.
— Eric Schmidt,były CEO, Google
Robert McLean –kawaler Orderu Australii, emerytowany dyrektor McKinsey & Company, członek zarządu fundacji The Nature Conservancy w Australii i Azji, dyrektor the Paul Ramsay Foundation, największej australijskiej organizacji dobroczynnej. Były dziekan Australian Graduate School of Management i stypendysta programu Fulbrighta w Graduate School of Business na Uniwersytecie Columbia w Nowym Jorku.
Charles Conn – inwestor, działacz na rzecz ochrony środowiska, przedsiębiorca. Współzałożyciel firmy Monograph Capital, inwestującej w przedsięwzięcia z zakresu nauk przyrodniczych. Były dyrektor generalny the Rhodes Trust na Uniwersytecie Oksfordzkim. Zasiada lub zasiadał w zarządach wielu firm i organizacji non-profit, takich jak Patagonia, the Mandela Rhodes Foundation w Afryce Południowej oraz The Nature Conservancy European Council. Były założyciel i dyrektor generalny Ticketmaster-Citysearch, były partner w McKinsey & Company. Absolwent Uniwersytetu Harvarda, Uniwersytetu Oksfordzkiego i Uniwersytetu Bostońskiego.
Producent / Podmiot odpowiedzalny
MT Biznes sp z o.o
Adres
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Polska
Sposób dostawy | Sposób płatności | Koszt | Darmowa dostawa od |
---|---|---|---|
Firma kurierska
![]() |
Płatność na podstawie faktury |
14 zł | od 149 zł |
Punkt DHL Parcelshop
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
14 zł | od 159 zł |
Firma kurierska DHL
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
14 zł | od 159 zł |
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
9.99 zł | od 159 zł |
Kurier Inpost
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
14 zł | od 159 zł |
Kurier DPD
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
14 zł | od 159 zł |
InPost Paczkomat 24/7
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
13 zł | od 159 zł |
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.