E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Wysyłka
Produkt niedostępny
Wysyłka
Produkt niedostępny
Bestseller
Nowe wydanie
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Autorzy: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz, Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jacek Jankowski, Magdalena Kochmańska, Teresa Wierzbowska, Justyna Dziegieć, Anna Siemińska, Leszek Łuczyn, Barbara Stawarz, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech, Andrzej Garapich, Jarosław Roszkowski, Bartosz Józefowski, Magdalena Urbaniak, Damian Gałuszka, Aneta Głowacka, Miłosz Baluś, Przemysław Tarczyński, Maciej Wiktorowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Marek Przystaś.
Producent / Podmiot odpowiedzalny
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Adres
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
Polska
Kontakt
Sposób dostawy | Sposób płatności | Koszt | Darmowa dostawa od |
---|---|---|---|
Firma kurierska
![]() |
Płatność na podstawie faktury |
14 zł | od 149 zł |
Kurier DPD
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Firma kurierska DHL
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
InPost Paczkomat 24/7
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
13 zł | od 159 zł |
Punkt DHL Parcelshop
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
14 zł | od 159 zł |
Kurier Inpost
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
14 zł | od 159 zł |
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.