Biznes, ekonomia, finanse

Zarządzanie w kulturze

Teoria i praktyka
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Ean: 9788301213619
Numer wydania: Wydanie 1
Data premiery: 30.09.2020
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Liczba stron: 198

Wysyłka

Produkt niedostępny

Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu w sektorze kultury. Jej unikatową wartością jest kompleksowe ujęcie najważniejszych zagadnień teoretycznych, a także konsekwentne odwoływanie się do praktyki zarządzania poprzez trafnie dobrane studia przypadków. Wśród autorek i autorów publikacji są zarówno teoretycy, jak i praktycy zarządzania kulturą, związani z Zakładem Zarządzania Kulturą Instytutu Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Publikację oceniam pozytywnie, gdyż jest ona bardzo wartościową pracą naukową, posiadającą walory zarówno poznawcze, jak i aplikacyjne […]. Książka wypełnia lukę występującą na rynku wydawniczym w Polsce w zakresie publikacji prezentujących w holistyczny, wielowymiarowy i nowoczesny sposób wyzwania oraz procesy i uwarunkowania zarządzania w kulturze.

dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW (z recenzji)

W ostatnich latach obserwuje się coraz silniejszą profesjonalizacje sfery kultury, wynikającą z uwarunkowań społeczno-ekonomicznych, a także ze zmian w otoczeniu współczesnej instytucji kultury. Profesjonalizacji kadr nie towarzyszy rozwój zasobów wiedzy niezbędnej dla aktywnego i efektywnego zarządzania organizacją w sferze kultury. Luka w wiedzy tylko w niewielkim stopniu jest zaspokajana przez zagraniczne pozycje, których podstawowym mankamentem jest całkowita nieznajomość polskich realiów. Na tym tle recenzowana publikacja stanowi inspirującą i ważną pozycje. W książce przedstawiono informacje pozwalające na poznanie najnowszych dobrych praktyk stosowanych w codziennej aktywności organizacji kultury. Dzięki nim osoby zarządzające tego typu instytucjami mogą aktualizować swoją wiedzę, czerpiąc z doświadczeń innych podmiotów.

dr hab. Rafał Kasprzak, prof. SGH (z recenzji)

Oddawana do rąk czytelników monografia będzie pasjonującą lekturą dla szerokiego grona odbiorców: nie tylko wykładowców akademickich i studentów, lecz także dla praktyków i wszystkich interesujących się problematyką zarządzania kulturą.

Producent / Podmiot odpowiedzalny

WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA

Adres

UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa Polska

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Powiadom o dostępności