Biznes, ekonomia, finanse

Zarządzanie jakością usług

Autorzy: Wiesław Urban
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Ean: 9788301198978
Data premiery: 15.04.2018
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Liczba stron: 166

Wysyłka

Produkt niedostępny, e-booki i audiobooki natychmiast!

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Producent / Podmiot odpowiedzalny

WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA

Adres

UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa Polska

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł --
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
9.99 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę: