JONAH BERGER jest profesorem na Wydziale Marketingu w Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii. Ma w swoim dorobku kilkadziesiąt artykułów opublikowanych w prestiżowych czasopismach naukowych, a o wynikach jego badań pisano w: „The New York Times”, „The Wall Street Journal”, „The Washington Post”, „Harvard Business Review”, „BusinessWeek” oraz „Fast Company”. Berger otrzymał wiele nagród zarówno jako naukowiec, jak i pedagog, w tym także tytuł „Iron Prof.”, przyznawany w konkursie organizowanym przez Wharton School. Oprócz Efektu viralowego, napisał także książkę Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie (wyd. MT Biznes, Warszawa, 2017r.)
Jonah Berger
Jonah Berger – o autorze
Jonah Berger to profesor na Wydziale Marketingu w Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii oraz międzynarodowy bestseller autor. Jego badania obejmują obszary przekazu ustnego, marketingu wirusowego, wpływu społecznego oraz tego, jak produkty, pomysły oraz zachowania stają się popularne. Opublikował ponad 50 artykułów w czasopismach naukowych, a jego badania były omawiane m.in. w The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, Harvard Business Review, BusinessWeek i Fast Company.
Berger zdobył wiele nagród zarówno jako naukowiec, jak i pedagog, w tym prestiżowy tytuł "Iron Prof." przyznawany w konkursie organizowanym przez Wharton School. Jego książki, takie jak Contagious: Why Things Catch On, Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie, oraz The Catalyst: How to Change Anyone's Mind, są światowymi bestsellerami, osiągając nakłady przekraczające milion egzemplarzy.
Jonah Berger często jest prelegentem na ważnych konferencjach i wydarzeniach. Doradza różnym firmom na wczesnym etapie rozwoju i współpracuje z organizacjami takimi jak Apple Inc., Google, Nike, Amazon, GE, czy 3M.
Jako światowej sławy ekspert w dziedzinie przetwarzania naturalnego języka, zmian, przekazu ustnego, wpływu, zachowań konsumentów i zjawiska popularności, Jonah Berger zyskał rozpoznawalność zarówno w środowisku naukowym, jak i biznesowym. Ponad 80 jego artykułów ukazało się w najważniejszych czasopismach naukowych, a jego prace są regularnie omawiane w renomowanych mediach. Berger był prelegentem na setkach konferencji, a jego doradztwo cieszy się uznaniem światowych gigantów biznesu.