Jon Acuff - autor takich bestsellerów „New York Timesa”, jak Start, Quitter czy Do Over. Popularny prelegent, bloger, aktywny użytkownik Twittera i twórca wyzwania internetowego „30 Days of Hustle”.
Jon Acuff
Jon Acuff, o autorze
Jon Acuff to autor, który zdobył uznanie czytelników na całym świecie. Jego twórczość, obejmująca dziewięć bestsellerów, w tym najnowszy tytuł All It Takes Is a Goal: The 3-Step Plan to Ditch Regret and Tap Into Your Massive Potential, została przetłumaczona na ponad dwadzieścia języków. Jego prace cieszą się uznaniem krytyków i są uwielbiane przez czytelników.
Poza pisaniem, Jon Acuff zyskał również uznanie jako doskonały mówca, będąc jednym ze stu najlepszych prelegentów według magazynu INC. Przemawiał do setek tysięcy ludzi na konferencjach, w uczelniach i firmach na całym świecie, w tym takich gigantów jak FedEx, Nissan, Microsoft, Lockheed Martin, Chick-fil-A, Nokia czy Comedy Central. Jego wyjątkowe spojrzenie na życie okraszone humorem trafia do publiczności i przykuwa uwagę.
Przez ponad 20 lat Jon Acuff pomagał w kreowaniu wizerunku niektórych największych marek, takich jak The Home Depot, Bose i Staples. Jego świeże spojrzenie na życie zaowocowało również możliwością pisania dla tak renomowanych wydawnictw jak Reader’s Digest, Fast Company, The Harvard Business Review i Time Magazine.
Obecnie autor mieszka poza Nashville, Tennessee, w towarzystwie żony Jenny i dwóch nastoletnich córek. Energiczny i inspirujący Acuff z werwą kontynuuje fascynującą karierę w świecie literatury i przemawiania do szerokiej publiczności.