Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki 

Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

Zarządzanie jakością

Typ produktu

Zarządzanie jakością

Niekwestionowanym liderem światowej klasy w zakresie jakości pozostaje Japonia. Określamy jakość, jako zespół elementów, które w efekcie spełniają oczekiwania klienta. Robocza definicja wywodząca się z Japonii brzmi: „jakość to wszystko, co można poprawić”. Zarządzanie jakością natomiast wiąże się kontrolą i sterowaniem procesami, które do tej najlepszej jakości mają doprowadzić. Na czym polega i jak opracować skuteczny system zarządzania jakością? Książki z tego działu omawiają szereg podstaw teoretycznych i zawierają wiele praktycznych wskazówek, które pomogą to osiągnąć.
 

Najlepsze książki o zarządzaniu jakością

Temat zarządzania jakością jest jednym z ważniejszych do poruszenia, jeśli jesteś lub planujesz zostać leaderem, przywódcą, skutecznym przedsiębiorcą. W tym dziale znajdziesz książki na temat zarządzania jakością, zarówno polskich jak i zagranicznych autorów. Nie zabraknie również inspirujących wydawnictw o tym, jak z tematem jakości radzą sobie największe firmy na świecie. Jeśli potrzebujesz kompleksowego przewodnika o tym, czym jest zarządzanie jakością, proponujemy książkę Jana Myszewskiego Jakość kosztuje. Autor odpowiada na pytanie: na czym polega zarządzanie jakością w organizacji? Stosowane z powodzeniem na całym świecie koncepcje dotyczące zarządzania jakością omówione zostały również w innych w bestsellerowych książkach.

 

Zarządzanie jakością, książki, które warto przeczytać:

Strategia lean, Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize

Lean w biurze i usługach, Drew Locher

KAIZEN ™ jako strategia, Imai Masaaki

Praktyczny przewodnik 5s, Marcin Kamieński, Ludwik Sieczkowski

Office Samurai: Lean w biurze, Michał Wolak, Andrzej Kinastowski

 

Zarządzanie jakością związane jest z zarządzaniem całą firmą, jakością kierownictwa, pracowników, kultury pracy. Lektura tych książek, poświęconych w całości tematowi zarządzania jakością, obala panujące przekonanie, że za jakość należy więcej zapłacić. Wdrożenie procesów zarządzania oznacza jednak ciągłe doskonalenie i eliminację marnotrawstwa. 

 

Specjaliści do spraw jakości

Niezwykłe lekcje dla każdego lidera znajdziesz w książkach o zarządzaniu największymi firmami świata, których działania wyznaczają trendy w świecie biznesu.

Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development – książka określana już jako przewodnik dla zainteresowanych rozwojem produktu.

Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR John Doerr.

DROGA TOYOTY, 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata.

Drew Locher
Lean w biurze i usługach EBOOK
Lean w biurze i usługach EBOOK
Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym
31,32 
niedostępny
Marcin Kamieński, Ludwik Sieczkowski
Praktyczny przewodnik 5s, czyli jak wdrażać, żeby wdrożyć EBOOK
Praktyczny przewodnik 5s, czyli jak wdrażać, żeby wdrożyć EBOOK
25,48 
John Doerr
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR EBOOK
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR EBOOK
Mierz to, co istotne dla firmy, i skutecznie zarządzaj celami
32,78 
niedostępny
Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski, Marek Naumiuk
ZWINNOLOGIA EBOOK
ZWINNOLOGIA EBOOK
Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą
32,78 
Andrzej Kinastowski, Michał Wolak
Office Samurai: Lean w biurze EBOOK
Office Samurai: Lean w biurze EBOOK
21,83 
Tomasz Olejniczak
Czy kultura ma znaczenie? EBOOK
Czy kultura ma znaczenie? EBOOK
ZZL w japońskich fabrykach w Polsce
30,58