Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków!
Kategorie
Zarządzanie jakością
Zarządzanie jakością
Niekwestionowanym liderem światowej klasy w zakresie jakości pozostaje Japonia. Określamy jakość, jako zespół elementów, które w efekcie spełniają oczekiwania klienta. Robocza definicja wywodząca się z Japonii brzmi: „jakość to wszystko, co można poprawić”. Zarządzanie jakością natomiast wiąże się kontrolą i sterowaniem procesami, które do tej najlepszej jakości mają doprowadzić. Na czym polega i jak opracować skuteczny system zarządzania jakością? Książki z tego działu omawiają szereg podstaw teoretycznych i zawierają wiele praktycznych wskazówek, które pomogą to osiągnąć.
Najlepsze książki o zarządzaniu jakością
Temat zarządzania jakością jest jednym z ważniejszych do poruszenia, jeśli jesteś lub planujesz zostać leaderem, przywódcą, skutecznym przedsiębiorcą. W tym dziale znajdziesz książki na temat zarządzania jakością, zarówno polskich jak i zagranicznych autorów. Nie zabraknie również inspirujących wydawnictw o tym, jak z tematem jakości radzą sobie największe firmy na świecie. Jeśli potrzebujesz kompleksowego przewodnika o tym, czym jest zarządzanie jakością, proponujemy książkę Jana Myszewskiego Jakość kosztuje. Autor odpowiada na pytanie: na czym polega zarządzanie jakością w organizacji? Stosowane z powodzeniem na całym świecie koncepcje dotyczące zarządzania jakością omówione zostały również w innych w bestsellerowych książkach.
Zarządzanie jakością, książki, które warto przeczytać:
- Strategia lean, Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize,
- Lean w biurze i usługach, Drew Locher,
- KAIZEN ™ jako strategia, Imai Masaaki,
- Praktyczny przewodnik 5s, Marcin Kamieński, Ludwik Sieczkowski,
- Office Samurai: Lean w biurze, Michał Wolak, Andrzej Kinastowski.
Zarządzanie jakością związane jest z zarządzaniem całą firmą, jakością kierownictwa, pracowników, kultury pracy. Lektura tych książek, poświęconych w całości tematowi zarządzania jakością, obala panujące przekonanie, że za jakość należy więcej zapłacić. Wdrożenie procesów zarządzania oznacza jednak ciągłe doskonalenie i eliminację marnotrawstwa.
Specjaliści do spraw jakości
Niezwykłe lekcje dla każdego lidera znajdziesz w książkach o zarządzaniu największymi firmami świata, których działania wyznaczają trendy w świecie biznesu.
Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development – książka określana już jako przewodnik dla zainteresowanych rozwojem produktu.
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR John Doerr.
DROGA TOYOTY, 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata.
Jakie są obowiązujące aktualnie normy dotyczące systemu zarządzania jakością? Poznaj zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Dowiedz się, jak zarządzać jakością na polskim rynku, jak działają nowoczesne systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ów proces. Książki dostępne w tej kategorii w wyczerpujący sposób omawiają zasady zarządzania jakością i umożliwiają wdrożenie praktycznych metod w przedsiębiorstwach.
Sprawdź także książki dostępne w innych podkategoriach, w tym: książki o zarządzaniu organizacją, książki o zarządzaniu czasem i inne.