Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

Strategia

Typ produktu

Książki o strategii w biznesie
 

Czy słysząc słowo – strategia, nie dźwięczy ci od razu w uszach słowo „wojenna”? Ewentualnie coś związanego z grami planszowymi, kiedy musisz analizować sytuację i na bieżąco obmyślać dla niej plan działania. Strategia wywodzi się ze sztuki wojennej, wiązała się ona z przygotowaniami do walki i prowadzeniem poszczególnych działań. W sferze biznesowej strategia to całość działań w przedsiębiorstwie polegających na spójnym i efektywnym odpowiadaniu na wyzwania płynące ze strony klientów, konkurencji. Strategia marketingowa to podejmowanie właściwych decyzji i wykorzystywanie szans, to też świadome przywództwo.
 

Strategia marketingowa, książki
 

Właściciele i kierownictwo firm każdego dnia podejmują szereg działań, muszą reagować na bieżąco, a sytuacje często ich zaskakują. Lepszym rozwiązaniem może się okazać przemyślana strategia marketingowa. Umiejętne jej zastosowanie i usprawnienie procesów może dać im możliwość przygotowania się na różne sytuacje i sztukę rozpoznawania sygnałów, które je zwiastują. W ofercie wydawnictwa znajdziesz książki specjalistów z zakresu zarządzania strategicznego, książki o prowadzeniu firmy, a także książki o rozwoju osobistym dedykowane liderom, którzy pragną zostać najlepszym strategiem. Dowiedz się, z czego składa się i jak działa najlepsza strategia marketingowa!
 

Najlepsze książki o strategii w biznesie naszego wydawnictwa:
 

Strategia marketingowa powinna być prosta i spójna. Opierać się na misji firmy i jej celach.

 

 

 

Wizjonerzy i geniusze strategii
 

W dziale poświęconym strategii marketingowej nie zabrakło książek o zarządzaniu największymi i najlepiej rozwijającymi się organizacjami naszych czasów. Określani są jako wizjonerzy, mistrzowie strategicznego działania, najwięksi gracze. Możesz poznać tajniki działania najlepszych firm: Apple, Nike, Toyota, Google, Starbucks, Spotofy, czy Netflix. Dowiedzieć się co oznacza strategia błękitnego oceanu i poznać 14 zasad zarządzania przodującej firmy produkcyjnej świata – Toyoty. Prześledzenie drogi powstawania marki może okazać się kluczem do sukcesu, jeśli wzorować się na najlepszych. By poznać niezmienne prawa marketingu, warto podpatrzeć od najlepszych, na czym polega projektowanie strategii marki oraz strategii marketingowej. Najlepsze książki o strategiach sprzedaży MT Biznes to lektura obowiązkowa dla wszystkich osób chcących dotrzeć ze skutecznym przekazem, w starannie opracowanych krokach, do potencjalnych klientów.

Reid Hoffman, June Cohen, Deron Triff
Mistrzowie skalowania biznesu EBOOK
Mistrzowie skalowania biznesu EBOOK
Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy
59,90 
44,93 
David Cote
Wygrać dziś, wygrać jutro EBOOK
Wygrać dziś, wygrać jutro EBOOK
Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie
54,90 
41,18 
Drew Locher
Lean w biurze i usługach EBOOK
Lean w biurze i usługach EBOOK
Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym
42,90 
32,18 
niedostępny
Tiffani Bova
IQ Wzrostu EBOOK
IQ Wzrostu EBOOK
10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego
52,90 
39,67 
Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff
Sztuka strategii EBOOK
Sztuka strategii EBOOK
Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym
49,90 
37,42 
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Przemiana błękitnego oceanu EBOOK
Przemiana błękitnego oceanu EBOOK
Buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją
49,90 
37,42 
niedostępny
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone EBOOK
Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone EBOOK
56,90 
42,67 
Brian Tracy
Strategia biznesowa EBOOK
Strategia biznesowa EBOOK
24,90 
18,67 
Adam Grant
Buntownicy EBOOK
Buntownicy EBOOK
Kreatywni liderzy zmieniają świat
44,90 
33,67 
George Eckes
Six Sigma jako trwały element kultury organizacji EBOOK
Six Sigma jako trwały element kultury organizacji EBOOK
51,80 
38,85