Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

Strategia

Typ produktu

Książki o strategii w biznesie

Czy słysząc słowo – strategia, nie dźwięczy ci od razu w uszach słowo „wojenna”? Ewentualnie coś związanego z grami planszowymi, kiedy musisz analizować sytuację i na bieżąco obmyślać dla niej plan działania. Strategia wywodzi się ze sztuki wojennej, wiązała się ona z przygotowaniami do walki i prowadzeniem poszczególnych działań. W sferze biznesowej strategia to całość działań w przedsiębiorstwie polegających na spójnym i efektywnym odpowiadaniu na wyzwania płynące ze strony klientów, konkurencji. Strategia marketingowa to podejmowanie właściwych decyzji i wykorzystywanie szans, to też świadome przywództwo.
 

Strategia marketingowa, książki

Właściciele i kierownictwo firm każdego dnia podejmują szereg działań, muszą reagować na bieżąco, a sytuacje często ich zaskakują. Lepszym rozwiązaniem może się okazać przemyślana strategia marketingowa. Umiejętne jej zastosowanie i usprawnienie procesów może dać im możliwość przygotowania się na różne sytuacje i sztukę rozpoznawania sygnałów, które je zwiastują. W ofercie wydawnictwa znajdziesz książki specjalistów z zakresu zarządzania strategicznego, książki o prowadzeniu firmy, a także książki o rozwoju osobistym dedykowane liderom, którzy pragną zostać najlepszym strategiem. Dowiedz się, z czego składa się i jak działa najlepsza strategia marketingowa!

 

Najlepsze książki o strategii w biznesie naszego wydawnictwa:

 

 

Strategia marketingowa powinna być prosta i spójna. Opierać się na misji firmy i jej celach.

 

Wizjonerzy i geniusze strategii

W dziale poświęconym strategii marketingowej nie zabrakło książek o zarządzaniu największymi i najlepiej rozwijającymi się organizacjami naszych czasów. Określani są jako wizjonerzy, mistrzowie strategicznego działania, najwięksi gracze. Możesz poznać tajniki działania najlepszych firm: Apple, Nike, Toyota, Google, Starbucks, Spotify, czy Netflix. Dowiedzieć się co oznacza strategia błękitnego oceanu i poznać 14 zasad zarządzania przodującej firmy produkcyjnej świata – Toyoty. Prześledzenie drogi powstawania marki może okazać się kluczem do sukcesu, jeśli wzorować się na najlepszych. By poznać niezmienne prawa marketingu, warto podpatrzeć od najlepszych, na czym polega projektowanie strategii marki oraz strategii marketingowej. Najlepsze książki o strategiach sprzedaży MT Biznes to lektura obowiązkowa dla wszystkich osób chcących dotrzeć ze skutecznym przekazem, w starannie opracowanych krokach, do potencjalnych klientów. 

Sprawdź również książki o marketingu i PRksiążki o sprzedaży i wartościowe publikacje Wydawnictwa MT Biznes z pokrewnych dziedzin.

Zasada najniższej energii EBOOK
Michał Słotwiński
Zasada najniższej energii EBOOK
Zasada najniższej energii EBOOK
Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
33,67 
Mistrzowie skalowania biznesu EBOOK
Reid Hoffman, June Cohen, Deron Triff
Mistrzowie skalowania biznesu EBOOK
Mistrzowie skalowania biznesu EBOOK
Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy
44,93 
Wygrać dziś, wygrać jutro EBOOK
Wygrać dziś, wygrać jutro EBOOK
Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie
41,18 
Lean w biurze i usługach EBOOK
Lean w biurze i usługach EBOOK
Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym
32,18 
Produkt cyfrowy- niedostępny
IQ Wzrostu EBOOK
Tiffani Bova
IQ Wzrostu EBOOK
IQ Wzrostu EBOOK
10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego
39,67 
Sztuka strategii EBOOK
Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff
Sztuka strategii EBOOK
Sztuka strategii EBOOK
Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym
37,42 
Przemiana błękitnego oceanu EBOOK
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Przemiana błękitnego oceanu EBOOK
Przemiana błękitnego oceanu EBOOK
Buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją
37,42 
Produkt cyfrowy- niedostępny
Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone EBOOK
Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone EBOOK
42,67 
Praktyka strategii firmy EBOOK
Krzysztof Obłój
Praktyka strategii firmy EBOOK
Praktyka strategii firmy EBOOK
Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość
29,93 
Produkt cyfrowy- niedostępny
Strategia biznesowa EBOOK
Strategia biznesowa EBOOK
18,67 
Buntownicy EBOOK
Adam Grant
Buntownicy EBOOK
Buntownicy EBOOK
Kreatywni liderzy zmieniają świat
33,67 
Six Sigma jako trwały element kultury organizacji EBOOK
Six Sigma jako trwały element kultury organizacji EBOOK
38,85 
Produkt cyfrowy- niedostępny