Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków!
Kategorie
Strategia
Książki o strategii w biznesie
Czy słysząc słowo – strategia, nie dźwięczy ci od razu w uszach słowo „wojenna”? Ewentualnie coś związanego z grami planszowymi, kiedy musisz analizować sytuację i na bieżąco obmyślać dla niej plan działania. Strategia wywodzi się ze sztuki wojennej, wiązała się ona z przygotowaniami do walki i prowadzeniem poszczególnych działań. W sferze biznesowej strategia to całość działań w przedsiębiorstwie polegających na spójnym i efektywnym odpowiadaniu na wyzwania płynące ze strony klientów, konkurencji. Strategia marketingowa to podejmowanie właściwych decyzji i wykorzystywanie szans, to też świadome przywództwo.
Strategia marketingowa, książki
Właściciele i kierownictwo firm każdego dnia podejmują szereg działań, muszą reagować na bieżąco, a sytuacje często ich zaskakują. Lepszym rozwiązaniem może się okazać przemyślana strategia marketingowa. Umiejętne jej zastosowanie i usprawnienie procesów może dać im możliwość przygotowania się na różne sytuacje i sztukę rozpoznawania sygnałów, które je zwiastują. W ofercie wydawnictwa znajdziesz książki specjalistów z zakresu zarządzania strategicznego, książki o prowadzeniu firmy, a także książki o rozwoju osobistym dedykowane liderom, którzy pragną zostać najlepszym strategiem. Dowiedz się, z czego składa się i jak działa najlepsza strategia marketingowa!
Najlepsze książki o strategii w biznesie naszego wydawnictwa:
- Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym - przykłady zastosowania teorii gier w biznesie, sporcie i polityce. Jaka jest najlepsza strategia marketingowa? Książka wyjaśni to w lekki i ciekawy sposób.
- IQ Wzrostu. 10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego.
- Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie - wskazówki i menedżerskie narzędzia, które pozwolą przekształcić idee w rzeczywistość bez tonięcia w morzu biurokracji.
- Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem – książka o tym, jak ważne jest rozpoznanie problemów zagrażających przyszłemu rozwojowi i że strategia to nie to samo co cel finansowy. Doskonała książka napisana przystępnym językiem, na temat strategii marketingowych, które mogą stać się kluczem do sukcesu.
Strategia marketingowa powinna być prosta i spójna. Opierać się na misji firmy i jej celach.
Wizjonerzy i geniusze strategii
W dziale poświęconym strategii marketingowej nie zabrakło książek o zarządzaniu największymi i najlepiej rozwijającymi się organizacjami naszych czasów. Określani są jako wizjonerzy, mistrzowie strategicznego działania, najwięksi gracze. Możesz poznać tajniki działania najlepszych firm: Apple, Nike, Toyota, Google, Starbucks, Spotify, czy Netflix. Dowiedzieć się co oznacza strategia błękitnego oceanu i poznać 14 zasad zarządzania przodującej firmy produkcyjnej świata – Toyoty. Prześledzenie drogi powstawania marki może okazać się kluczem do sukcesu, jeśli wzorować się na najlepszych. By poznać niezmienne prawa marketingu, warto podpatrzeć od najlepszych, na czym polega projektowanie strategii marki oraz strategii marketingowej. Najlepsze książki o strategiach sprzedaży MT Biznes to lektura obowiązkowa dla wszystkich osób chcących dotrzeć ze skutecznym przekazem, w starannie opracowanych krokach, do potencjalnych klientów.
Sprawdź również książki o marketingu i PR, książki o sprzedaży i wartościowe publikacje Wydawnictwa MT Biznes z pokrewnych dziedzin.