Strategia

Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone

Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: MT17153
Ean: 9788380874008
Numer wydania: wydanie w miękkiej okładce
Data premiery: 26.01.2018
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny: Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant
Liczba stron: 352
Przekład: Anita Doroba

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!

WYDANIE ROZSZERZONE z nową przedmową, nowymi rozdziałami i aktualizacją przykładów

 

Stwórz coś nowego! 

Strategia błękitnego oceanu prezentuje nowatorskie podejście do osiągania sukcesu rynkowego. Zamiast skupiać się na pokonywaniu konkurencji, sugeruje całkowite odejście od tej koncepcji.

Przykładem skuteczności tej metody jest Cirque du Soleil. Zamiast rywalizować z bezpośrednią konkurencją, stworzyli unikalne widowisko łączące elementy cyrku i teatru, skierowane do dorosłej, wymagającej widowni. Ta innowacyjna koncepcja pozwoliła im osiągnąć w ciągu 20 lat poziom przychodów, na który lider branży cyrkowej pracował ponad 100 lat!

 

Czym jest strategia błękitnego oceanu?

Koncepcja "błękitnych oceanów" reprezentuje nieodkryte obszary rynku, oferujące potencjał wzrostu i zysków. Stanowi ona przeciwieństwo "czerwonych oceanów" - rynków nasyconych konkurencją, gdzie firmy walczą o ograniczone zasoby.

 

Strategia błękitnego oceanu - wydanie rozszerzone

Rozszerzone wydanie książki Strategia błękitnego oceanu analizuje ponad 150 decyzji strategicznych w 30 różnych sektorach, obejmując okres ponad 100 lat. Publikacja ta dowodzi, że długotrwały sukces nie wynika z rywalizacji z konkurencją, lecz z kreowania własnej, unikalnej przestrzeni rynkowej.

Książka Strategia błękitnego oceanu od wydawnictwa MT Biznes przedstawia metody, dzięki którym można uczynić konkurencję mało znaczącą. Dodatkowo, książka oferuje czytelnikowi zestaw zasad i instrumentów pomocnych w tworzeniu i zajmowaniu własnych, innowacyjnych obszarów rynkowych, określanych mianem "błękitnych oceanów".

 

W wydaniu rozszerzonym znajdziesz m.in.: 

• nową przedmowę – Pomocy! Mój ocean czerwienieje;
• zaktualizowane analizy przypadków;
• dwa nowe rozdziały – Wyrównanie oferty Odnawianie błękitnych oceanów oraz rozszerzony trzeci – Unikaj pułapek czerwonego oceanu, odpowiadający na najczęściej zadawane pytania przez czytelników w ciągu ostatnich 10 lat.

 

 Po publikacji pierwszego wydania „Strategii błękitnego oceanu” zwracaliśmy się do organizacji, które zastosowały nasze pomysły, i z wieloma z nich bezpośrednio współpracowaliśmy. Bardzo dużo się nauczyliśmy, obserwując, jaką podróż odbyli ci ludzie dzięki tym ideom. Najbardziej palące pytania, jakie mieli w związku z wprowadzaniem swoich strategii, brzmiały:
W jaki sposób ułożyć wszystkie działania zgodnie z naszą strategią błękitnego oceanu? Co robić, gdy nasz błękitny ocean czerwienieje? Jak unikać silnego ciążenia ku „myśleniu w kategoriach czerwonego oceanu”, które pojawia się nawet wtedy, gdy podążamy ku niebieskiemu (zjawisko to nazywamy „pułapkami czerwonego oceanu”)? To właśnie te pytania zachęciły nas do opracowania rozszerzonego wydania tej książki.

(…) Dzisiaj zarówno wyzwania, jak i szanse, z jakimi się spotykamy, są naprawdę wielkie. Przedstawiając metodologie
i narzędzia, które mogą zastosować organizacje poszukujące błękitnych oceanów, mamy nadzieję, że nasze idee pomogą ci stawić czoła tym wyzwaniom i stworzyć szanse, dzięki którym wszyscy skorzystamy. Strategia nie jest przecież tylko dla biznesu. Jest dla każdego – dla artystów, dla organizacji charytatywnych, dla sektora publicznego, a nawet dla całych krajów. Zapraszamy cię do towarzyszenia nam w tej podróży. Jedno jest jasne: świat potrzebuje błękitnych oceanów.

 [ze wstępu]

 

 

W. CHAN KIM – teoretyk biznesu, profesor strategii i zarządzania w INSEAD, jednej z największych prywatnych szkół zarządzania i biznesu na świecie, oraz jeden z dyrektorów Instytutu Strategii Błękitnego Oceanu w INSEAD we Francji.

RENÉE MAUBORGNE – teoretyk biznesu, profesor strategii w INSEAD i jeden z dyrektorów Instytutu Strategii Błękitnego Oceanu w INSEAD.

 

Producent / Podmiot odpowiedzalny

MT Biznes sp z o.o

Adres

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy|mtbiznes.pl| |handlowy|mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł --
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Nasi klienci wybrali także