Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

Storytelling

Typ produktu

Storytelling - książki

Storytelling określany również jako narratologia to nic innego jak opowiadanie historii, czyli coś, z czym człowiek ma do czynienia od zarania dziejów. Kojarzysz lekcję historii w czwartej klasie? To wtedy dowiadujemy się, że baśnie i legendy, kroniki są źródłem historycznym i dają nam informację na temat tego, co działo się w dawnych czasach. Opowieści są dla nas bardzo naturalnym sposobem wymiany doświadczeń, wzbudzają emocje, edukują, przekazują treści. W czasach współczesnych to właśnie one potrafią zatrzymać słuchacza na dłużej, zapewnić wiarygodność. W sferze biznesowej są nieocenione w budowaniu historii i świadomości marki, idei przedsiębiorstw. Sztuka projektowania angażujących opowieści nigdy nie była tak pożądana.
 

Najlepsze książki o storytellingu

Opowieści z życia wzięte, historie z podwórka, przykłady z życia – wszystko to pozwala świadomie zbudować więź z odbiorcą czy słuchaczem, a jednocześnie przekazać informacje istotne dla Twoich celów biznesowych. Przede wszystkim tylko takie treści wzbudzają emocje, a z chwilą, gdy wyzwolimy emocje, otrzymujemy uwagę i wzmacniamy autentyczność. W czasach kolorowych obrazków i walki o zainteresowanie potencjalnego  klienta wielu psychologów, autorów opowieści i książek, specjalistów do spraw sprzedaży i trenerów biznesu, zastanawiało się dlaczego niektóre treści tak bardzo przykuwają uwagę, a inne nie. Kluczem do sukcesu okazuje się świadome budowanie przekazu.
 

 Bestsellerowe książki o potędze opowieści znajdziesz w naszym wydawnictwie:

 


Storytelling, książka o budowaniu opowieści

Codziennie opowiadamy historie. Robimy to, by zaciekawić odbiorcę poprzez przekazanie ciekawej anegdoty. Wydobyć z niej to, co najbardziej interesujące, poruszające wyobraźnię, wzbudzające emocje. Opowiadanie historii może być skutecznym narzędziem marketingowym. Storytelling opiera się na tych samych zasadach, co opowiadanie przekonujących historii w życiu prywatnym podczas spotkania towarzyskiego. Możesz wykorzystać go do kreowania marki, stworzenia ciekawej prezentacji biznesowej, zaskarbienia zaufania, sympatii, uwagi odbiorców i zapadnięcia w ich pamięć. Co zrobić, by przykuć uwagę publiczności? Jak wywołać pozytywne skojarzenia z marką poprzez przygotowanie intrygującej opowieści? Twórcy tekstów o storytelling krok po kroku uczą w swoich książkach, jak w zwięzły sposób przekazać informacje, dając konkretne wskazówki na temat storytellingu, często na podstawie swoich doświadczeń i konkretnych kampanii marketingowych. Książki o storytellingu pozwolą Ci uzyskać niezwykle ważne informacje, jak wyznaczyć cel opowieści, ukształtować fabułę, a następnie dopracować opowieść. Zyskaj zbiór narzędzi przydatnych podczas pisania i zostań mistrzem słowa.

Bez względu na to, czy zajmujesz się tworzeniem treści, jesteś pracownikiem działu marketingu a może właścicielem firmy – wiedza o budowaniu opowieści i najlepszym storytellingu z pewnością będzie dla Ciebie przydatna.

Sprawdź również książki o marketinguksiążki o sprzedaży i inne wartościowe publikacje Wydawnictwa MT Biznes z pokrewnych dziedzin.

Liczby się liczą
Chip Heath, Karla Starr
Liczby się liczą
Liczby się liczą
Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych
37,42 
Storytelling (nie tylko) w biznesie
Storytelling (nie tylko) w biznesie
10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
32,18 
Efekt viralowy
Jonah Berger
Efekt viralowy
Efekt viralowy
Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
33,67 
Przyczepne historie
Chip Heath, Dan Heath
Przyczepne historie
Przyczepne historie
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
44,93 
Intryguj
Sam Horn
Intryguj
Intryguj
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
32,18 
Siła narracji marketingowej
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko
Siła narracji marketingowej
Siła narracji marketingowej
Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
32,18