Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

Storytelling

Typ produktu

Storytelling - książki
 

Storytelling określany również jako narratologia to nic innego jak opowiadanie historii, czyli coś, z czym człowiek ma do czynienia od zarania dziejów. Kojarzysz lekcję historii w czwartej klasie? To wtedy dowiadujemy się, że baśnie i legendy, kroniki są źródłem historycznym i dają nam informację na temat tego, co działo się w dawnych czasach. Opowieści są dla nas bardzo naturalnym sposobem wymiany doświadczeń, wzbudzają emocje, edukują, przekazują treści. W czasach współczesnych to właśnie one potrafią zatrzymać słuchacza na dłużej, zapewnić wiarygodność. W sferze biznesowej są nieocenione w budowaniu historii i świadomości marki, idei przedsiębiorstw. Sztuka projektowania angażujących opowieści nigdy nie była tak pożądana.
 

Najlepsze książki o storytellingu
 

Opowieści z życia wzięte, historie z podwórka, przykłady z życia – wszystko to pozwala świadomie zbudować więź z odbiorcą czy słuchaczem, a jednocześnie przekazać informacje istotne dla Twoich celów biznesowych. Przede wszystkim tylko takie treści wzbudzają emocje, a z chwilą, gdy wyzwolimy emocje, otrzymujemy uwagę i wzmacniamy autentyczność. W czasach kolorowych obrazków i walki o zainteresowanie potencjalnego  klienta wielu psychologów, autorów opowieści i książek, specjalistów do spraw sprzedaży i trenerów biznesu, zastanawiało się dlaczego niektóre treści tak bardzo przykuwają uwagę, a inne nie. Kluczem do sukcesu okazuje się świadome budowanie przekazu.

 

 Bestsellerowe książki o potędze opowieści znajdziesz w naszym wydawnictwie:
 

 

Storytelling, książka o budowaniu opowieści
 

Codziennie opowiadamy historie. Robimy to, by zaciekawić odbiorcę poprzez przekazanie ciekawej anegdoty. Wydobyć z niej to, co najbardziej interesujące, poruszające wyobraźnię, wzbudzające emocje. Opowiadanie historii może być skutecznym narzędziem marketingowym. Storytelling opiera się na tych samych zasadach, co opowiadanie przekonujących historii w życiu prywatnym podczas spotkania towarzyskiego. Możesz wykorzystać go do kreowania marki, stworzenia ciekawej prezentacji biznesowej, zaskarbienia zaufania, sympatii, uwagi odbiorców i zapadnięcia w ich pamięć. Co zrobić, by przykuć uwagę publiczności? Jak wywołać pozytywne skojarzenia z marką poprzez przygotowanie intrygującej opowieści? Twórcy tekstów o storytelling krok po kroku uczą w swoich książkach, jak w zwięzły sposób przekazać informacje, dając konkretne wskazówki na temat storytellingu, często na podstawie swoich doświadczeń i konkretnych kampanii marketingowych. Książki o storytellingu pozwolą Ci uzyskać niezwykle ważne informacje, jak wyznaczyć cel opowieści, ukształtować fabułę, a następnie dopracować opowieść. Zyskaj zbiór narzędzi przydatnych podczas pisania i zostań mistrzem słowa.

 

Bez względu na to, czy zajmujesz się tworzeniem treści, jesteś pracownikiem działu marketingu a może właścicielem firmy – wiedza o budowaniu opowieści i najlepszym storytellingu z pewnością będzie dla Ciebie przydatna.

Chip Heath, Karla Starr
Liczby się liczą EBOOK
Liczby się liczą EBOOK
Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych
49,90 
37,42 
Bestseller
Jonah Berger
Efekt viralowy EBOOK
Efekt viralowy EBOOK
Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
39,90 
29,93 
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko
Siła narracji marketingowej EBOOK
Siła narracji marketingowej EBOOK
Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
39,90 
29,93 
Chip Heath, Dan Heath
Przyczepne historie EBOOK
Przyczepne historie EBOOK
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
54,90 
41,18 
Sam Horn
Intryguj EBOOK
Intryguj EBOOK
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
39,90 
29,93 
Dana Norris
Storytelling (nie tylko) w biznesie EBOOK
Storytelling (nie tylko) w biznesie EBOOK
10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
39,90 
29,93