Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków!
Kategorie
Storytelling
Storytelling - książki
Storytelling określany również jako narratologia to nic innego jak opowiadanie historii, czyli coś, z czym człowiek ma do czynienia od zarania dziejów. Kojarzysz lekcję historii w czwartej klasie? To wtedy dowiadujemy się, że baśnie i legendy, kroniki są źródłem historycznym i dają nam informację na temat tego, co działo się w dawnych czasach. Opowieści są dla nas bardzo naturalnym sposobem wymiany doświadczeń, wzbudzają emocje, edukują, przekazują treści. W czasach współczesnych to właśnie one potrafią zatrzymać słuchacza na dłużej, zapewnić wiarygodność. W sferze biznesowej są nieocenione w budowaniu historii i świadomości marki, idei przedsiębiorstw. Sztuka projektowania angażujących opowieści nigdy nie była tak pożądana.
Najlepsze książki o storytellingu
Opowieści z życia wzięte, historie z podwórka, przykłady z życia – wszystko to pozwala świadomie zbudować więź z odbiorcą czy słuchaczem, a jednocześnie przekazać informacje istotne dla Twoich celów biznesowych. Przede wszystkim tylko takie treści wzbudzają emocje, a z chwilą, gdy wyzwolimy emocje, otrzymujemy uwagę i wzmacniamy autentyczność. W czasach kolorowych obrazków i walki o zainteresowanie potencjalnego klienta wielu psychologów, autorów opowieści i książek, specjalistów do spraw sprzedaży i trenerów biznesu, zastanawiało się dlaczego niektóre treści tak bardzo przykuwają uwagę, a inne nie. Kluczem do sukcesu okazuje się świadome budowanie przekazu.
Bestsellerowe książki o potędze opowieści znajdziesz w naszym wydawnictwie:
- Przyczepne historie Chip Heath, Dan Heath – polecana na większości szkoleń z copywritingu, podstawowa lektura o pisaniu treści, które przyciągną uwagę.
- Efekt viralowy, Jonah Berger – jak prosta anegdota może rozprzestrzenić się niczym wirus.
- Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn – skuteczny ośmioetapowy proces INTRIGUE, który pozwoli przekształcić nudne treści w te właściwe.
- Storytelling (nie tylko) w biznesie 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści, Dana Norris – książka, która rozbudzi w każdym potencjał doskonałego mówcy.
- Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców, Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko – opracowanie polskich autorów, w którym poznasz siłę słowa, które niczym zaklęcie ma siłę zmiany rzeczywistości.
Storytelling, książka o budowaniu opowieści
Codziennie opowiadamy historie. Robimy to, by zaciekawić odbiorcę poprzez przekazanie ciekawej anegdoty. Wydobyć z niej to, co najbardziej interesujące, poruszające wyobraźnię, wzbudzające emocje. Opowiadanie historii może być skutecznym narzędziem marketingowym. Storytelling opiera się na tych samych zasadach, co opowiadanie przekonujących historii w życiu prywatnym podczas spotkania towarzyskiego. Możesz wykorzystać go do kreowania marki, stworzenia ciekawej prezentacji biznesowej, zaskarbienia zaufania, sympatii, uwagi odbiorców i zapadnięcia w ich pamięć. Co zrobić, by przykuć uwagę publiczności? Jak wywołać pozytywne skojarzenia z marką poprzez przygotowanie intrygującej opowieści? Twórcy tekstów o storytelling krok po kroku uczą w swoich książkach, jak w zwięzły sposób przekazać informacje, dając konkretne wskazówki na temat storytellingu, często na podstawie swoich doświadczeń i konkretnych kampanii marketingowych. Książki o storytellingu pozwolą Ci uzyskać niezwykle ważne informacje, jak wyznaczyć cel opowieści, ukształtować fabułę, a następnie dopracować opowieść. Zyskaj zbiór narzędzi przydatnych podczas pisania i zostań mistrzem słowa.
Bez względu na to, czy zajmujesz się tworzeniem treści, jesteś pracownikiem działu marketingu a może właścicielem firmy – wiedza o budowaniu opowieści i najlepszym storytellingu z pewnością będzie dla Ciebie przydatna.
Sprawdź również książki o marketingu, książki o sprzedaży i inne wartościowe publikacje Wydawnictwa MT Biznes z pokrewnych dziedzin.