Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków!
Kategorie
Sprzedaż
Książki o technikach sprzedaży
Sprzedaż to cały zespół czynności, w tym technicznych i finansowych, jakie są związane z dostarczaniem dóbr. Patrząc globalnie, można stwierdzić, że całe nasze życie kręci się wokół kupna i sprzedaży. Pomijając zakres konsumpcyjny, nawet prezentacja siebie, oferowanie swoich usług, nauka i zdobywanie wiedzy - wszystko opiera się na elementach sprzedaży. W tym dziale znajdziesz książki o technikach sprzedaży, opisujące strategie kontroli komunikacji, zjawisko perswazji, argumentacji handlowej a nawet manipulacji. Prezentujemy również książki o marketingu, bez którego sprzedaż słabnie, jak również książki o zarządzaniu.
Wiedza dla handlowca
Książki z działu „Sprzedaż” przydadzą się zarówno handlowcom na początku kariery zawodowej, którzy chcą podejść do tematu na poważnie i wykorzystać dostępne na rynku opracowania poparte badaniami. To także duża dawka informacja dla firm zajmujących się sprzedażą: jak poprawić wyniki poprzez zrozumienie zachowań klienta oraz przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży. Nie zabrakło tu również książek o psychologii sprzedaży, dziedzinie, która miała duży wpływ na to, jak dzisiaj postrzegamy sprzedaż. Tematy związane ze sprzedażą, które poznasz dzięki naszym książkom:
- techniki sprzedaży, w tym zasady negocjacji i perswazji,
- zagadnienia związane z obsługą klienta,
- psychologia sprzedaży,
- zarządzanie sprzedażą – w tym kierowanie zespołem sprzedawców,
- tworzenie odpowiednich treści sprzedażowych,
- sprzedaż zdalna,
- techniki obrony ceny.
Dobre książki o sprzedaży
Nasi autorzy poprzez przeprowadzone badania i rozmowy z ludźmi biznesu przekonują, że mamy ogromy wpływ na to, jak wygląda sprzedaż i że nie jest ona wynikiem przypadkowych okoliczności. Znajdziesz tu książki wybitnych specjalistów, najlepszych handlowców świata jak Brian Tracy, trenerów, coachów, konsultantów i wykładowców akademickich jak: Ken Blanchard, Anthony Lannarino i Robert Kozak.
Buyer Persona
Nazywana też modelowym wyobrażeniem naszego klienta – tzw klienta idealnego. Właściwie określona i doprecyzowana daje szanse na odpowiednie określenie potrzeb klienta. Dzięki temu, firmy mogą w sposób kompletny dostosować ofertę do jego potrzeb. Książka o marketingu Buyer Persona Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów to biblia handlowca, która przedstawia podejście jakościowe do sprzedaży. Autorka Adele Revella przeprowadziła szereg bezpośrednich wywiadów z obecnymi, a także potencjalnymi klientami, co pozwoliło jej na określenie co dzieje się w umyśle klienta a przede wszystkim wskazać błędy, jakie dotychczas popełniały firmy tworząc własne „buyer persona”.
Techniki sprzedaży - książka jako najlepsze źródło wiedzy
Książki o sprzedaży dostępne w tym dziale pozwolą Ci wypracować najlepsze strategie komunikacji na każdym etapie sprzedaży dla rozwoju firmy, szybkiego wzrostu ilości transakcji i pozyskania lojalnych klientów. Coaching sprzedawców doskonali proces sprzedaży, co pozwala osiągnąć przewidywalny przychód w krótszym czasie. Książki o sprzedaży pisane przez ekspertów to najbogatsze źródło wiedzy o zagadnieniach takich jak nowoczesne i tradycyjne metody sprzedaży, zasady wywierania wpływu, skuteczne metody uzyskiwania większych zysków. W tej kategorii znajdziesz rynkowe nowości, a także klasyki mistrzów sprzedaży pisane przez najlepszych handlowców, mówców, coachów i motywatorów. Poznaj sprawdzone strategie, techniki sprzedaży, praktyczne wskazówki, które okażą się największym przełomem w Twojej drodze do dotarcia do klientów.
Zobacz także książki z pokrewnych kategorii, takich jak komunikacja i negocjacje, marketingu i PR, psychologia biznesu i inne.