Sprzedaż

Wyprzedane

Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Kod produktu: MT25002
Ean: 9788382315745
Numer wydania: 1
Data premiery: 26.09.2025
Format: 141x215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny: Oversubscribed: How to Get People Lining Up to Do Business with You
Liczba stron: 296
Przekład: Marcin Kowalczyk

Wysyłka

Produkt niedostępny

Co sprawia, że niektóre firmy mają tylu klientów, że ci ustawiają się w kolejkach, podczas gdy inne nieustannie obniżają ceny, desperacko walcząc o jakiekolwiek zainteresowanie?

 

W książce Wyprzedane Daniel Priestley pokazuje, jak stworzyć strategię, dzięki której to klienci będą szukać ciebie – a nie odwrotnie.

 

Autor prezentuje podejście, które wykracza poza utarte schematy marketingowe. Zamiast kolejnych trików proponuje zmianę myślenia o tym, jak przyciągać, angażować i zatrzymywać klientów.

 

Z tej książki dowiesz się m.in., jak:

  • w praktyce zastosować Regułę 7-11-4 i zadbać o odpowiednią liczbę punktów styku z klientem
  • zbudować lojalną społeczność fanów twojej marki
  • organizować wydarzenia i premiery, które przyciągną uwagę i wzbudzą emocje
  • zwiększać liczbę płacących klientów, jednocześnie rezygnując z tych, którzy szukają tylko najniższej ceny
  • precyzyjnie targetować idealnych odbiorców, wykorzystując dane i nowoczesne narzędzia marketingowe
  • zachować konkurencyjność na dynamicznie zmieniającym się rynku
  • stworzyć własny zestaw zasad, który pozwoli ci czasem odmówić klientowi, wejść z nim w polemikę, a nawet sprawić, że to on będzie musiał poczekać na możliwość zakupu.

 

Wyprzedane to przewodnik pełen przykładów firm, które dzięki zawartej w nim strategii zyskały realną przewagę.

 

Jeśli masz dość walki cenowej i chcesz, by to klienci zabiegali o twoje produkty i usługi – ta książka jest dla ciebie.

 

Autor książki Wyprzedane

Daniel Priestley  ̶  odnoszący sukcesy przedsiębiorca, zakładał i sprzedawał firmy w Australii, Singapurze i Wielkiej Brytanii. Jest współzałożycielem Dent Global, jednego z najlepszych na świecie akceleratorów biznesowych, który ma biura w Londynie, Sydney i Toronto. Każdego roku ponad pięciuset przedsiębiorców i liderów z całego świata uczestniczy w programach wspierających rozwój ich firm oferowanych przez Dent. Jest na liście dziesięciu najlepszych doradców biznesowych w Wielkiej Brytanii stworzonej przez Enterprise Nation i jednym z dwudziestu pięciu najlepszych przedsiębiorców w Londynie uhonorowanych w konkursie Smith & Williamson Power 100 Awards. Autor książek: Key Person of Influence, Entrepreneur Revolution i 24 Assets.

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
9.99 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Powiadom o dostępności