Wyprzedane
Nie musisz od razu kupować. Dajemy Ci możliwość przeczytania bezpłatnie fragmentu książki już teraz!
Wysyłka
Książkę wyślemy w ciągu 48 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!
Nie musisz od razu kupować. Dajemy Ci możliwość przeczytania bezpłatnie fragmentu książki już teraz!
Wysyłka
Książkę wyślemy w ciągu 48 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!
Strategia, dzięki której klienci będą szukać ciebie, a nie ty ich!
Dlaczego niektóre firmy mają tylu klientów, że ich produkty i usługi sprzedają się błyskawicznie, a inne – mimo świetnej oferty – zmuszone są do nieustannych obniżek cen i desperackiej walki o uwagę?
Daniel Priestley w książce Wyprzedane pokazuje, jak stworzyć firmę, której klienci ustawiają się w kolejce do zakupu. To nie jest zbiór taktycznych trików marketingowych, lecz kompletny system budowania przewagi konkurencyjnej, dzięki któremu popyt przewyższa podaż.
Dlaczego ta książka jest tak ważna?
Dynamiczne zmiany rynkowe sprawiają, że strategie działające jeszcze kilka lat temu dziś są nieskuteczne. Wielu przedsiębiorców doświadcza presji obniżania cen i rywalizowania z coraz liczniejszą konkurencją.
Wyprzedane uczy:
To przewodnik, który pokazuje, jak odwrócić sytuację: zamiast szukać klientów – sprawić, by to oni szukali ciebie.
Co konkretnie znajdziesz w książce:
Autor z doświadczeniem
Daniel Priestley to wieloletni przedsiębiorca i doradca biznesowy. Zakładał i sprzedawał firmy w Australii, Singapurze i Wielkiej Brytanii. Jest współzałożycielem Dent Global – jednego z najlepszych akceleratorów biznesowych na świecie, który wspiera setki przedsiębiorców w Londynie, Sydney i Toronto.
Został wyróżniony jako jeden z 10 najlepszych doradców biznesowych w Wielkiej Brytanii i jeden z 25 najbardziej wpływowych przedsiębiorców w Londynie. Jest autorem bestsellerów takich jak Key Person of Influence, Entrepreneur Revolution czy 24 Assets.
Polski wstęp od Artura Jabłońskiego
Polskie wydanie książki wzbogacone zostało o wyjątkowy wstęp autorstwa Artura Jabłońskiego – eksperta w dziedzinie marketingu, CEO agencji digitalk.pl oraz Suasio.pl. Jego komentarz nadaje książce dodatkowy kontekst, łącząc globalne doświadczenia Priestleya z realiami polskiego rynku i wyzwaniami, przed jakimi stoją przedsiębiorcy w naszym kraju.
Wyprzedane to książka, która pozwoli ci zbudować biznes odporny na presję cenową i konkurencję. To strategiczny przewodnik dla przedsiębiorców, marketerów i liderów, którzy chcą przyciągać wartościowych klientów, zwiększać sprzedaż i rozwijać firmy w oparciu o świadomie zaprojektowany system.
Sięgnij po nią, jeśli:
ĆWICZENIE:
Kliknij tutaj, aby wypełnić kartę wyników osoby mającej kluczowy wpływ (ćwiczenie z książki ze strony 269).
Producent / Podmiot odpowiedzalny
MT Biznes sp z o.o
Adres
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Polska
Wyprzedane. Jak sprawić, by klienci ustawili się do ciebie w kolejce, to książka wydana przez MT Biznes, w której Daniel Priestley pokazuje, jak stworzyć nadpopyt na swoje produkty lub usługi. Podana przez niego recepta sprawia, że chce się ją wypróbować w odniesieniu do własnej oferty. Jednak ostrzegam – to nie jest „magiczny myk”, ale strategia postępowania przełożona na konkretne działania. Otrzymaną z wydawnictwa MT Biznes książkę Wyprzedane. Jak sprawić, by klienci ustawili się do ciebie w kolejce przeczytałem przez kilka kolejnych wieczorów, ale już do niej wracam. Dlaczego? Bo to nie jest jeszcze jedna amerykańska opowieść o biznesie, zresztą Daniel Priestley jest Australijczykiem, ale solidny poradnik budowania i realizacji strategii sprzedaży napisany zgodnie z formułą: DLACZEGO?, CO?, JAK?. Zaczynając o Dlaczego?, Daniel Priestley tłumaczy, że prawdziwy zysk powstaje w momencie, kiedy istnieje nadpopyt na twoje usługi, a ty zaczynasz odmawiać klientom. Zanim przerwiesz czytanie tej recenzji, przytoczę ostrzeżenie podane przez autora książki: Nie wystarczy jednak pewnego dnia obudzić się w bojowym nastroju i oznajmić: „Od dziś każdemu klientowi mówimy NIE i niech to on o nas zabiega!”. Priestley tłumaczy, że do stworzenia nadpopytu potrzebna jest strategia (Co?), która opiera się o zasady bycia w stanie wyprzedania. Nawet kiedy opowiada pozornie znane prawdy np. o propozycji wartości, to podrzuca perełki, które pokazują, czym jest dana zasada w praktyce. Przykład? Ludzie nie wydają dużych pieniędzy na rozwiązywanie małych problemów. Dla mnie prawdziwym smaczkiem, jaki dostarczyła mi książka „Wyprzedane” jest wypraktykowana przez autora zasada 7 – 11 – 4. Zasada ta mówi: Z im większą liczbą osób spędzisz 7 godzin w ciągu 11 interakcji w 4 lokalizacjach, tym więcej ludzi postrzegać cię będzie jako osobę dla nich ważną, wyjątkową i należącą do ich plemienia. Nie lubię książek, z których nie dowiaduję się, w jaki sposób mogę przełożyć podejście prezentowane przez autora na praktykę biznesu. Na szczęście „Wyprzedane” do nich nie należy. Cała część II pokazuje, jak działać w ramach przedsiębiorstwa opartego na kampaniach. Priestley – krok po kroku – wyjaśnia: jak planować kampanie, budować zainteresowanie klientów, wypuszczać „wyprzedany produkt” i prowadzić rozmowy sprzedażowe. Na koniec tej części wprowadza element, który jest bliski mojemu zwinnemu podejściu do zarządzania i biznesu. Zaleca świętowanie sukcesów i wprowadzanie innowacji. Gdybym miał wybrać jedną rzecz z książki, która powoduje, że szczególnie polecam tę lekturę, to jest to wskazówka: „Rozdawaj pomysły, pobieraj opłaty za wdrożenia”. Priestley pisze, że dzieli się swoimi pomysłami w książkach i na blogach, a sprzedaje usługi, które obejmują opiekę nad działaniami prowadzonymi przez klienta, współpracę przy wdrożeniu lub czasami wdrożenie wykonane przez konsultantów („robimy to za was”). Jeśli chcesz wypróbować metodę proponowaną przez Daniela Priestleya i spowodować, aby klienci ustawiali się do ciebie w kolejce, to zacznij od przeczytania książki, a potem podejmij decyzję, czy proponowane podejście (i praca do wykonania) jest dla ciebie.