Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia
Nie musisz od razu kupować. Dajemy Ci możliwość przeczytania bezpłatnie fragmentu książki już teraz!
Wysyłka
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Nie musisz od razu kupować. Dajemy Ci możliwość przeczytania bezpłatnie fragmentu książki już teraz!
Wysyłka
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
POZNAJ PROSTY PRZEPIS NA TO, JAK UZYSKAĆ SATYSFAKCJĘ Z PRACY
Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność, rotację kadry oraz morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Remedium jest na wyciągnięcie ręki, ale mało kto po nie sięga. W tej książce Patrick Lencioni, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, prezentuje rewolucyjny, a przy tym bardzo prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy.
Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i w swoim życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy oraz narzędzia pozwalające je pokonać. Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.
Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, ta książka przyniesie ci natychmiastową ulgę – i nadzieję.
Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarządzasz sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi – ta książka to lektura obowiązkowa.
- Trevor Fetter, wykładowca w Harvard Business School, były prezes Tenet Healthcare Corporation
W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koło ratunkowe. Jego książka jest wspaniałym dziełem, polecam ją liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji.
- Kevin D. Wilde, wykładowca w Carlson School of Management na Uniwersytecie Minnesoty, były wiceprezes i dyrektor działu szkoleń w General Mills, Inc.
Nie daj się zwieść prostocie przekazywanego tu komunikatu. Lencioni przedstawia praktyczne rozwiązania, które pozwolą uzyskać lepsze wyniki finansowe poprzez skoncentrowanie uwagi na ludziach. Znalazłem tu wiele nowych pomysłów na samodoskonalenie, które chciałbym jak najszybciej wypróbować!
- Jeff Lamb, były wiceprezes ds. rozwoju pracowników i przywództwa w Southwest Airlines, COO Vari
Lencioni uczy wszystkich przywódców tego świata techniki, która zapewnia wyniki i niezwykłą lojalność. Ta prosta książka może zmienić naprawdę wszystko.
- Robert W. Savage, dyrektor wykonawczy w Taco Bell Corporation
Uwielbiam tę mądrą i wnikliwą książkę! Przypomina ona menedżerowi, każdemu i na każdym poziomie, dlaczego w ogóle został menedżerem.
- Greg Cross, były wiceprezes Hilton Hotels Corporation
PATRICK M. LENCIONI jest założycielem The Table Group, firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwoju zespołów kierowniczych i promowaniu zdrowia organizacyjnego. Jako konsultant i uznany mówca współpracował z tysiącami menedżerów wyższego szczebla, zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500 i rozpoczynających działalność firmach wysokich technologii, jak i uniwersytetach i firmach typu non profit. Lencioni jest autorem sześciu książek, w tym także bestsellera z listy „New York Timesa” – Pięć dysfunkcji pracy zespołowej.
Jest autorem 9 książek, z których Pięć dysfunkcji pracy zespołowej można zaliczyć do kategorii "powieści biznesowej", i która stała się bestsellerem. Jego książki zostały przetłumaczone na 22 języki obce.
Pracował w firmie doradczej „Bain & Company” oraz w firmach wytwarzających oprogramowanie – Oracle i Sybase (w tej ostatniej pełnił funkcję wiceprezesa ds. organizacji). Jest założycielem i prezesem „The Table Group”, firmy doradczej z dziedziny zarządzania zajmującej się głównie „korporacyjnym zdrowiem”. Ken Blanchard, autor Jednominutowego menedżera, określa Lencioniego mianem „osoby definiującej następną generację myślicieli zajmujących się przywództwem”.
Lencioni znajduje się na opracowanej przez The Wall Street Journal liście najbardziej popularnych mówców publicznych z dziedziny biznesu. Jego artykuły ukazują się w magazynach biznesowych takich jak: „BusinessWeek”, „Fast Company”, „Fortune” oraz „Harvard Business Review".
Jako konsultant i mówca ma na swoim koncie współpracę z menedżerami na kierowniczych stanowiskach z firm znajdujących się na liście Fortune 500 (AT&T, Bechtel, Boeing, Cisco, Microsoft, Barnes & Noble, SAP, General Mills), z zawodowymi klubami sportowymi, jak również z organizacjami charytatywnymi.
Producent / Podmiot odpowiedzalny
MT Biznes sp z o.o
Adres
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Polska
Sposób dostawy | Sposób płatności | Koszt | Darmowa dostawa od |
---|---|---|---|
Firma kurierska
![]() |
Płatność na podstawie faktury |
14 zł | od 149 zł |
Kurier Inpost
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Kurier DPD
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Firma kurierska DHL
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Punkt DHL Parcelshop
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
InPost Paczkomat 24/7
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
13 zł | od 159 zł |
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.