Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków!
Kategorie
Psychologia biznesu
Książki o psychologii biznesu
Książki z kategorii „psychologia biznesu” to zarówno tytuły o prowadzeniu firmy, zachowaniach ludzi w kontekście organizacji, komunikacji w biznesie, motywowania, jak również postępowań zakupowych. Psychologia biznesu traktuje o każdym aspekcie zarządzania przedsiębiorstwem, procesie analizy samej organizacji i jej otoczenia, sposobów działania i ich konsekwencji, a także rozwiązywania problemów. Książki biznesowe z tej kategorii przydadzą się zarówno studentom, chcącym w przyszłości pracować na stanowiskach menedżerów, trenerów, specjalistów ds. doskonalenia procesów, jak również praktykom pragnącym rozwijać swoje kompetencje.
Najlepsze książki biznesowe, bestsellery
Doświadczenia najlepszych biznesowych graczy zaczerpnięte z najlepszych książek biznesowych mogą być wspaniałą inspiracją do prowadzenia firmy i właściwego jej zarządzania. Solidna dawka wiedzy od milionerów, właścicieli i dyrektorów największych przedsiębiorstw, a nawet ikon popkultury. W tym dziale proponujemy najlepsze książki biznesowe, bestsellery światowe:
- Narzędzia tytanów - Taktyki, zwyczaje i nawyki największych przedstawia Timothy Ferriss, Jego książka to lektura obowiązkowa wśród książek o biznesie, pokazująca, jak odnieść sukces.
- Plemię mentorów – książka o biznesie zawierająca 11 pytań do najlepszych na świecie,
- Droga do własnej firmy – świetna książka biznesowa dla tych, którzy chcą poznać odpowiedź na pytanie, jak założyć własną firmę?
- Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców – autor Guy Raz w rozmowach z przedsiębiorcami, wnikliwie bada, co sprawia, że firma odnosi sukces.
- Nie bój się błądzić, Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa- jeden z najbardziej kontrowersyjnych przedsiębiorców na świecie. W książce przedstawiona jest kwestia konieczność nieustannej ucieczki do przodu i niespoczywania na laurach,
- Jak upadają giganci - Jim Collins prezentuje pięć etapów zbliżania się firmy do upadku, które mają uchronić przed niekorzystnymi zdarzeniami.
Ciekawą pozycją wśród książek biznesowych jest też wydana w 2022 r. książka Radosława Pyffela Biznes w Chinach, która prezentuje różnice w prowadzeniu biznesu w tej części świata i wyjaśnia jak odnieść sukces w chińskim świecie w czasach, kiedy rynek azjatycki zaczyna być koniecznością.
Książki o biznesie - MT-Biznes
Wiedza psychologiczna pomaga w pracy. Zastosowanie teorii w warunkach biznesowych może wydawać się na początku trudne, ale znajomość mechanizmów i praw rządzących ludzką psychiką, znacznie ułatwia kierowanie zespołem, umożliwia zrozumienie potrzeb pracowników i klientów. Opracowany przez Jona Gordona model pozytywnego przywództwa w książce Potęga pozytywnego przywództwa udowadnia, że dobry szef, to lepszy pracownik. Właściwe, życzliwe podejście do zespołu, przyniesie lepsze rezultaty. Natomiast Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey w swojej Legendarnej obsłudze klienta wyjaśniają, że to właśnie troska jest najważniejsza, bo tylko nieustanne okazywanie życzliwości i pomocy sprawi, że klient zawsze do wróci. Zastosowanie psychologii w szkoleniach zespołu na rodzimym gruncie przedstawiła Łada Drozd, autorka Na arenie biznesu.
Dziedzina psychologii ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność, obejmując problematykę prowadzenia firmy, zachowań konsumenckich i zakupowych, ale także problematykę dobrostanu pracownika czy wielokulturowego środowiska pracy. To bardzo szeroki zakres tematyczny, u którego podstaw stoi ciekawość zachowań ludzkich. Książki o psychologii biznesu omawiają zagadnienia z wybranych obszarów psychologii pracy, indywidualnego rozwoju pracownika, psychologii przedsiębiorczości i nie tylko.
Najlepsze książki o biznesie dostępne w tej i innych kategoriach pozwolą Ci zgłębić niezbędną wiedzę psychologiczną którą wykorzystasz w twojej firmie dla lepszego zarzadzania zespołem. Dowiesz się, jak skutecznie prowadzić działania marketingowe, a także poznasz wiele skutecznych technik zarządzania i narzędzi niezbędnych do rozwoju biznesu.