Psychologia biznesu

Odkryj się

Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów
Autorzy: Patrick Lencioni
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: MT20001
Ean: 9788380878754
Numer wydania: wydanie w nowej szacie graficznej
Data premiery: 31.01.2020
Format: 137 mm x 207 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny: Getting Naked: A Business Fable About Shedding The Three Fears That Sabotage Client Loyalty
Liczba stron: 216
Przekład: Dorota Gasper

Wysyłka

Produkt niedostępny

Opowieść biznesowa


Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki czemu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania.

W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wymyślnych technik sprzedaży, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – udowadnia, że nic tak nie wpływa pozytywnie na twój biznes, jak zaufanie klientów i granie z nimi w otwarte karty.

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo czy zwiększanie zaangażowania pracowników Lencioni skupił się tym razem na swoim własnym rzemiośle: konsultingu i usługach.


Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.

Lencioni opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi i wielu innych profesjonalistów zajmujących się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.

 

 Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Odkryj się. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
 - Ken Blanchard, współautor Nowego Jednominutowego Menedżera

 Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda odkrytych usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad.
 - J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzający Driscoll’s

 Korzystając z prostego, ale niezwykle skutecznego modelu, stosowanego od kilkunastu lat przez jego firmę, Lencioni napisał książkę, która może okazać się najbardziej wciągającą i humorystyczną pozycją w jego dotychczasowym dorobku. Nie mogłem się od tej książki oderwać.
 - Mike Faith, prezes i dyrektor zarządzający Headsets.com, Inc.


Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, obejrzyj rozmowę Pawła Jaczewskiego oraz Romana Kawszyna w serii SALES B(O)OKS:

"W naszym filmie omówimy najważniejsze tematy poruszone w książce oraz przedstawimy nasze wrażenia i rekomendacje. Jeśli szukasz inspiracji do zmiany swojego życia na lepsze, ta książka jest dla Ciebie!"
 


 

Patrick Lencioni

Jest autorem 9 książek, z których Pięć dysfunkcji pracy zespołowej można zaliczyć do kategorii "powieści biznesowej", i która stała się bestsellerem. Jego książki zostały przetłumaczone na 22 języki obce.

Pracował w firmie doradczej „Bain & Company” oraz w firmach wytwarzających oprogramowanie – Oracle i Sybase (w tej ostatniej pełnił funkcję wiceprezesa ds. organizacji). Jest założycielem i prezesem „The Table Group”, firmy doradczej z dziedziny zarządzania zajmującej się głównie „korporacyjnym zdrowiem”. Ken Blanchard, autor Jednominutowego menedżera, określa Lencioniego mianem „osoby definiującej następną generację myślicieli zajmujących się przywództwem”.

Lencioni znajduje się na opracowanej przez The Wall Street Journal liście najbardziej popularnych mówców publicznych z dziedziny biznesu. Jego artykuły ukazują się w magazynach biznesowych takich jak: „BusinessWeek”, „Fast Company”, „Fortune” oraz „Harvard Business Review".

Jako konsultant i mówca ma na swoim koncie współpracę z menedżerami na kierowniczych stanowiskach z firm znajdujących się na liście Fortune 500 (AT&T, Bechtel, Boeing, Cisco, Microsoft, Barnes & Noble, SAP, General Mills), z zawodowymi klubami sportowymi, jak również z organizacjami charytatywnymi.

Producent / Podmiot odpowiedzalny

MT Biznes sp z o.o

Adres

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy|mtbiznes.pl| |handlowy|mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Powiadom o dostępności