Psychologia biznesu

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie

Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Autorzy: Phil Barden
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: MT24008
Ean: 9788382314403
Numer wydania: 1
Data premiery: 29.03.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny: Decoded: The Science Behind Why We Buy
Liczba stron: 368
Przekład: Anita Doroba

Przeczytaj fragment

Nie musisz od razu kupować. Dajemy Ci możliwość przeczytania bezpłatnie fragmentu książki już teraz!

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!

DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ

Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy.

Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.

 

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie - recenzje

Bardzo praktyczna książka. Zawiera wiele treści niezwykle przydatnych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka.
- Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society

 

Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami.
- Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eveDDB

 

Co do zasady marketing polega na zmienianiu zachowań. Nie są to jakieś potężne przełączniki binarne, lecz subtelne, wyrafinowane pociągnięcia. A Phil Barden jest ekspertem w tej dziedzinie. Jego praca sprawia, że stajesz się lepszym marketingowcem.
- Mark Ritson, Mini MBA w dziedzinie marketingu

 

To jedyna książka z dziedziny ekonomii behawioralnej, którą przeczytałem dwa razy.
- Richard Shotton, autor książki The Choice Factory

 

Wyobraź sobie, że masz zbiór zasad, który pozwala Ci zrozumieć dokładnie, jak kupują Twoi klienci. Działa, jak super GPS. Wyznaczasz cel, do którego chcesz dotrzeć i choć prowadzi do niego wiele dróg, to wiesz, która jest najlepsza. Odkoduj pułapki myślenia w bizensie jest jak taki niezawodny biznesowy GPS. W praktyczny i przystępny sposób pokazuje, jak wdrożyć dokonania naukowe z ekonomii behawioralnej, neuronauk i psychologii, żeby skuteczniej przyciągać klientów, sprzedawać i zarabiać więcej. Pozycja obowiązkowa dla właścicieli biznesów, marketerów czy sprzedawców. 
- Kasia Iwanoska, przedsiębiorczyni, strateżka biznesu

 

Większość podręczników sprzedażowych sprowadza się do subiektywnego podsumowania doświadczeń autora. Phil Barden pokazuje, że takie podejście jest przeżytkiem. Zamiast tego sięga po ekonomię behawioralną, pozwalając nam przeskanować umysł klienta.
 - Kamil Kozieł, trener i przedsiębiorca

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej, obejrzyj webinar w Gazecie Ubezpieczeniowej: 
 

Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.

Producent / Podmiot odpowiedzalny

MT Biznes sp z o.o

Adres

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy|mtbiznes.pl| |handlowy|mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł --

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Ten produkt możesz kupić TANIEJ, w zestawie
1 x
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie
Phil Barden
Książka
74.90 zł
1 x
Pułapki myślenia
Kahneman Daniel
Książka
69.99 zł
Taniej o 36 %
W zestawie oszczędzasz
52 zł
144.89 zł 92.99 zł
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
1 x
Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Richard Shotton
Książka
54.90 zł
1 x
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie
Phil Barden
Książka
74.90 zł
Taniej o 29 %
W zestawie oszczędzasz
38 zł
129.80 zł 91.99 zł
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin

Artykuły

Nasi klienci wybrali także