Marketing i PR

E-MARKETING

Planowanie, narzędzia, praktyka
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: P11100801
Ean: 9788381753944
Numer wydania: 2
Data premiery: 14.10.2022
Format: 165 x 235 mm
Liczba stron: 488

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.

 

W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.

 

Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.

 

Książka składa się z trzech bloków tematycznych:

– strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,

– pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,

– narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.

Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.

 

Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.

 

***

 „E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a w efekcie przyspieszą wzrost Twojej firmy”

 – Michał Sadowski, założyciel Brand24

Producent / Podmiot odpowiedzalny

Poltext sp. z o.o.     

Adres

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy|mtbiznes.pl| |handlowy|mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
9.99 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł --

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Ten produkt możesz kupić TANIEJ, w zestawie
1 x
Marketing 5.0
Philip Kotler , Hermawan Kartajaya , Iwan Setiawan
Książka
49.90 zł
1 x
E-MARKETING
Książka
59.90 zł
1 x
Marketing w twojej firmie
Norbert Oruba
Książka
39.90 zł
Taniej o 33 %
W zestawie oszczędzasz
50 zł
149.70 zł 99.99 zł
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
1 x
E-MARKETING
Książka
59.90 zł
Taniej o 29 %
W zestawie oszczędzasz
44 zł
149.80 zł 105.99 zł
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin