Ekonomia i gospodarka

Teoria konkurencji

Autorzy: Adam Noga
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo: Poltext
Kod produktu: P20231003
Ean: 9788381755191
Numer wydania: 1
Data premiery: 24.10.2023
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 240

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!

Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.

Producent / Podmiot odpowiedzalny

Poltext sp. z o.o.     

Adres

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy|mtbiznes.pl| |handlowy|mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Nasi klienci wybrali także