Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
menu

Startup

Czym jest start-up?

Start-up to tymczasowe lub świeżo utworzona firma, która poszukuje własnego modelu biznesowego pozwalającego na osiągnięcie sukcesu na rynku. Jest ona nastawiona na rozwój i wprowadzanie nowych produktów, których nikt przed nimi nie wdrożył jeszcze do sprzedaży. Mianem start-up’u określa się firmy, które wyróżnia krótki czas działalności (do 5 lat). By założyć swój własny start-up, nie trzeba rejestrować działalności gospodarczej.



Książki o start-up’ie

Założenie własnej firmy związane jest często ze strachem i z wizją porażki oraz wątpliwościami, czy na pewno jest to dobry krok dla naszej kariery. Dodatkowo wiąże się to z milionem decyzji, nie zawsze prostych, których podjęcie niesie za sobą określone konsekwencje. Książka Droga do własnej firmy. 17 kroków do sukcesu i wolności finansowej – J. Lee Dumas’a jest zbiorem wskazówek dla przyszłych przedsiębiorców, którzy pragną podejmować tylko dobre decyzje, prowadzące ich do sukcesu w danym biznesie.

Kolejną ważną kwestią, nieodłączną, gdy mówimy o zakładaniu własnego biznesu są finanse. Ich pozyskanie często związane jest z ciężkimi negocjacjami, umowami i inwestorami, którzy nieustannie zakładają pułapki na nieświadomych „świeżaków”. Franciszek Migaszewski w trzech częściach swojej książki Finansowanie dla startupów. Jak negocjować z inwestorem. Przewodnik praktyka opisuje kolejno przebieg negocjacji, wdrażanie umów oraz praktyczne przykłady rozwiązań i zapisów, które zawarte są w umowie inwestycyjnej. Książka uzyskała 3 miejsce w kategorii „Najlepszy poradnik biznesowy” w konkursie Economicus 2019.

 

Start-up, książka J. Collinsa i B. Laziera

Po założeniu firmy, pierwsze kroki, które wykonamy z nią w stronę rozwoju są bardzo ważne. Budowanie silnych fundamentów jest podstawą, gdy chcemy zaistnieć na rynku, jako poważna marka. By nauczyć się jak przekształcić firmę w przedsiębiorstwo, które będzie przynosiło zyski przez długi czas, warto sięgnąć po poradnik J. Collinsa i B. Laziera, który nie tylko wspomoże w sprawnym rozwoju biznesu, ale również nauczy jak być dobrym i skutecznym liderem.

Start-up to fascynujący etap dla przedsiębiorcy, jednak wiąże się z wieloma wyzwaniami i wątpliwościami. Zakładając własny biznes, warto sięgnąć po książki, które dostarczą cennej wiedzy i inspiracji. Jeśli zaś już założyłeś firmę, czas zatroszczyć się o solidne fundamenty, które pozwolą Ci zaistnieć na rynku. W tym kontekście warto zwrócić uwagę na książkę J. Collinsa i B. Laziera Twoja firma 2.0, która pokaże jak przekształcić przedsiębiorstwo w zyskowne przedsięwzięcie, a jednocześnie nauczy, jak być efektywnym przywódcą.

Start-up to najlepsza okazja do rozwoju własnej kariery. Dzięki odpowiednim książkom, takim jak wymienione wcześniej, początkujący przedsiębiorcy mogą zdobyć podstawy teoretyczne i zainspirować się konkretnymi przykładami rynkowymi, by skutecznie realizować swoje przedsięwzięcie oraz osiągnąć sukces na rynku.

Twoja firma 2.0
Jim Collins, Bill Lazier
Twoja firma 2.0
Twoja firma 2.0
Od dobrej do wielkiej
52,42 
Droga do własnej firmy
John Lee Dumas
Droga do własnej firmy
Droga do własnej firmy
17 kroków do sukcesu i wolności finansowej
37,42 
Finansowanie dla startupów
Franciszek Migaszewski
Finansowanie dla startupów
NAGRODA ECONOMICUS 2019 III miejsce w kategorii: "Najlepszy poradnik biznesowy"
Finansowanie dla startupów
Jak negocjować z inwestorem. Przewodnik praktyka
29,93 
Dostępność: nakład wyczerpany
OUTLET
Finansowanie dla startupów OUTLET
Franciszek Migaszewski
Finansowanie dla startupów OUTLET
NAGRODA ECONOMICUS 2019 III miejsce w kategorii: "Najlepszy poradnik biznesowy"
Finansowanie dla startupów OUTLET
Jak negocjować z inwestorem. Przewodnik praktyka
19,95 
Dostępność: nakład wyczerpany
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
26,18 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Biznesplan w 10 krokach
Jerzy T. Skrzypek
Biznesplan w 10 krokach
Biznesplan w 10 krokach
Przewodnik od pomysłu do wdrożenia
33,67 
OUTLET
Biznesplan w 10 krokach OUTLET
Jerzy T. Skrzypek
Biznesplan w 10 krokach OUTLET
Biznesplan w 10 krokach OUTLET
Przewodnik od pomysłu do wdrożenia
22,45 
Dostępność: chwilowo niedostępny